قتل ناموسی در میدان نوبنیاد تهران / جیغ های زنانه قاتل را به صحنه بازگرداند + عکس

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11 شامگاه شنبه 29 شهریور امسال درگیری خونینی در میدان نوبنیاد تهران رقم خورد و خیلی زود ماموران پلیس با حضور در صحنه درگیری با جوان 24 ساله ای که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

خیلی زود پسر جوان که از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و زوج جوانی که در صحنه خونین حضور داشتند و شوهر زن جوان که عامل این درگیری بود توسط ماموران دستگیر شد.

مرد جوان در اعترافات ابتدایی ادعا کرد که این جوان برای همسرش ایجاد مزاحمت کرده و برای پایان دادن به این مزاحمت ها با او درگیر شده است.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان ادامه داشت که عصر روز یکشنبه 30 شهریور ماه روی تخت بیمارستان شهدا به خاطر شدت خونریزی و ضربه چاقو به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده بازپرس دشتبان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شود.

قتل ناموسی در شمال تهران

کارآگاهان در این مرحله مرد 30 ساله به نام میلاد را هدف تحقیق قرار دادند و مرد جوان در بازجویی های پلیسی گفت: من در یک رستوران کار می کردم و همسرم در یک رستوران دیگر که مقتول هم در آنجا کار می کرد مشغول به کار بود.

وی افزود: 3 ماه قبل با همسرم ازدواج کردم و از یک ماه قبل بود که متوجه شدم مقتول برای زنم ایجاد مزاحمت می کند و همسرم نیز عنوان کرد که بارها به مقتول گفته که متاهل است و اگر من بفهمم زندگی مان خراب می شود اما او هیچ تغییری در رفتارش نکرده و به مزاحمت و پیام دادن هایش ادامه داده است.

عامل جنایت ناموسی ادامه داد: خودم به مرد مزاحم زنگ زدم و از او خواستم دیگر برای همسرم ایجاد مزاحمت نکند اما گوش به حرفم نداد و تصمیم گرفتم در قرار حضوری او را به قتل برسانم چون هر چه با او صحبت کردم و خواستم آرامش زندگی مان را خراب نکند بی فایده بود.

قتل در قرار ملاقات مرد مزاحم

میلاد گفت: شنبه شب بود که همراه همسرم به میدان نوبنیاد رفتیم و مقتول نیز به محل قرار آمد، همسرم شاهد ماجرا بود و با شروع به بحث و درگیری لفظی کردیم که در یک لحظه چاقو را از جیبم بیرون کشید و ضربه ای به پلهوی او زدم که مرد مزاحم غرق خون روی زمین افتاد.

وی افزود: وقتی مرد مزاحم روی زمین افتاد تصمیم به فرار گرفتم اما همسرم در صحنه ماند و با جیغ و فریاد از مردم کمک خواست به همین خاطر به صحنه قتل بازگشتم که اورژانس و پلیس به محل آمدند و من نیز دستگیر شدم.

عامل جنایت در صحبت هایش گفت: من با نیت قتل به صحنه قرار ملاقات رفتم.

بنا بر این گزارش، عامل این جنایت ناموسی برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس دشتبان در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 608166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟