بلایی که گروگانگیران مخوف برسر گروگان کرمانی آوردند

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر نزاع و درگیری مسلحانه منجر به جرح و ربوده شدن فردی ۳۲ ساله توسط چند نفر در شهرستان رفسنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه تیم های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس بررسی های خود را آغاز کردند و در این خصوص طی تحقیقات گسترده و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی ۳ متهم را در این رابطه در شهرستان رفسنجان شناسایی کردند.

آزادی گروگان 32 ساله

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته و تعقیب و مراقبت های ۴۸ ساعته، ماموران پلیس آگاهی طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری ۲ مرد و یک زن شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی رفسنجان فرد مورد نظر را که در ساختمانی مسکونی واقع در یکی از روستاهای این شهرستان توسط آدم ربایان نگهداری شده بود، آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به دلیل اختلافات مالی دست به این آدم ربایی زده بودند، گفت: از جرایم این متهمان می توان به نزاع مسلحانه منجر به جرح، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و آدم ربایی نام برد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟