دام شیطانی خواننده زیر زمینی برای دختر پولدار تهرانی / فائزه عاشق خوانندگی بود + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل دختر جوانی با حضور در اداره پلیس از ماجرای سرقت طلاهایش از سوی یک خواننده زیرزمینی خبر داد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست دختر 25 ساله را هدف تحقیق قرار دادند و فائزه که دانشجوی موسیقی و علاقه زیادی به خوانندگی و موسیقی دارد به پلیس گفت: چندی قبل در فضای مجازی اینستاگرام با صفحه پسر جوانی روبرو شدم که یک فیلم از خودش و نوازندگی با گیتار گذاشته بود و با توجه به علاقه ای که به موسیقی داشتم به او پیام خصوصی دادم و در مورد خوانندگی و موسیقی از او سوال کردم.

وی افزود: پسر جوان که آرش نام داشت ادعا کرد که خواننده زیرزمینی است و بیشتر در مجالس خوانندگی می کند و یک استدیو در کشور ترکیه دارد و با همین چرب زبانی ها و نقش پردازی ها اعتمادم را جلب کرد تا اینکه تصمیم گرفتیم همدیگر را ملاقات کنیم.

فائزه که خانواده ای پولدار دارد و در شمال تهران زندگی می کند در ادامه گفت: آرش در چند قرار ملاقاتی که با هم داشتیم با خودروهای لوکسی در محل قرار آمد و شیک پوش بود و توانست در این مدت اعتمادم را جلب کند و حتی از من خواستگاری کرد.

دختر جوان افزود: آرش پیشنهاد داد که می تواند مرا معروف کند، یک کلیپ برایم بسازد و در استدیویش از من فیلمبرداری کند و فیلم و صدایم را به شبکه های خارجی می دهد و معروف می شوم که همین چرب زبانی هایش باعث شد تا به او اعتماد کنم تا اینکه در مرحله بعدی ادعا کرد برای اینکه بخواهم معروف شوم باید در ایران سرمایه گذاری کنیم.

وی گفت: آرش ادعا کرد بخاطر اقامتش در ترکیه، خانواده اش در آنجا هستند و همه سرمایه اش را هزینه ساخت استدیو کرده و پیشنهاد تا من در ایران سرمایه گذاری کنم و یک استدیو بزنم تا هم از آن برای ساخت کلیپ و ضبط صدا استفاده کنم هم می توانم از طریق با خواننده های زیادی در ارتباط باشم که پیشنهادش را پذیرفتم ولی می دانستم خانواده ام این پول را به من نمی دهند به همین خاطر آرش در پیشنهاد بعدی گفت که هرچه طلا دارم بیاورم و با فروش آن بتوانیم دستگاه های استدیو را بخریم.

فائزه گفت: طلاها و سکه های خودم و مادرم را داخل یک کیف گذاشتم و قرار بود آنها را پیش یکی از دوستانم آرش ببریم و به فروش برسانیم و با پول هایش وسایل استدیو را بخریم.

صحنه سرقت طلاهای دختر ساده لوح

دختر جوان ادامه داد: روز سرقت سوار بر خودروی آرش بودم و کیف طلاها روی صندلی عقب بود که در نزدیکی یک مغازه طلافروشی آرش از من خواست تا از خودرو پیاده شوم تا خودرو را داخل پارکینگ ببرد، به او اعتماد کرده بودم و توجه ای به طلاها نداشتم که از خودرو پیاده شدم و آرش با کیف طلاها فرار کرد و از آن روز به بعد دیگر اطلاعی از او ندارم.

دستگیری دزد فریبکار

همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با اقدامات فنی و پلیسی آرش 25 ساله که در شهرهای اطراف تهران زندگی می کرد را دستگیر کنند.

آرش در اعترافاتش گفت: در یک رستوران کار می کنم و بعضی اوقات در همان رستوران خوانندگی می کردم و برخی شب ها نیز همراه دوستانم به مجالس عروسی می رفتم و خوانندگی می کردم، عاشق خوانندگی بودم و دوست داشتم یک استدیو برای خودم داشته باشم تا اینکه کرونا به ایران آمد و با تعطیلی مجالس عروسی و رستوران ها تا حدودی بیکار شده بودم و از رویاهایم فاصله گرفته بودم.

وی افزود: وقتی فائزه در اینستاگرام به من پیام داد و فهمیدم وضعیت مالی شان خوب است همانجا نقشه ام را طراحی کردم و با کرایه کردن خودروهای لوکس و گرفتن لباس از دوستانم به محل قرار رفتم و حتی برای اینکه اعتمادش را جلب کنم پیشنهاد ازدواج دادم.

این جوان ادامه داد: قصد داشتم با طلا برای خودم کاری کنم و فکر نمی کردم انقدر زود دستگیر شوم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟