آرمان ، عزت و ابراهیم نظام آباد را بهم ریخته بودند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از توفیق این پلیس در دستگیری 3 تن از توزیع کنندگان و عاملان اصلی فروش مواد مخدر در منطقه نظام آباد تهران خبر داد و اعلام کرد: از این 3 تبهکار مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات خبر اعلام کرد: در پی شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن در محله نظام آباد مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از اهالی محل، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت خبر و چگونگی عملکرد مظنوین پرونده به هویت های"عزت، ابراهیم و آرمان" برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

این مقام انتظامی افزود : با هماهنگی های قضائی کیپی از ماموران پایگاه یکم مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیر هر سه متهم در بازرسی از مخفیگاه آنان 10کیلو تریاک، شیره تریاک و سوخته کشف شد.

 

مواد فروشان محله نظام آباد دستگیر شدند

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟