انتقام‌ شیطانی عروس از مادر شوهر در آذربایجان غربی

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی ناشناس با بدست آوردن اکانت اینستاگرامی و بارگزاری مطالب کذب و توهین‌آمیز، موجب بدنامی و هتک حیثیت وی در محل کار و خانواده شده‌اند، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی اقدامات و بررسی‌های فنی، مشخص شد که متهم یا متهمان با دسترسی به اکانت شبکه اجتماعی اینستاگرام شاکیه، باایجاد تغییراتی کنترل کامل اکانت را به دست گرفته و مطالبی را برعلیه وی بارگزاری کرده اند.

انتقام‌جویی عروس سبب بدنامی مادرشوهر شد

این مقام مسئول افزود: طی اقدامات پلیسی صورت گرفته ضمن شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد که متهم، عروس خانواده بوده و با توجه به اختلافات خانوادگی بوجود آمده با هدف انتقام‌جویی و آبروریزی دست به چنین اقدامی زده است.

سرهنگ نصرتی با بیان اینکه فضای مجازی محل و ابزاری برای انتقام‌جویی نیست، افزود: عده‌ای با تصور اینکه در فضای مجازی ناشناخته خواهند ماند، اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌کنند، غافل از اینکه هر گونه مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم بوده و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات حوزه فضای مجازی و افزایش سطح آگاهی، از ایجاد گرفتاری برای خود و دیگران پیشگیری بعمل آورند وجهت دریافت راهنمایی، مشاوره و گزارش هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) اقدام نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟