آتش شرارت های اراذل و اوباش شناسنامه‌دار ایلام خاموش شد

به گزارش رکنا، سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این که هر کس بخواهد آرامش و آسایش مردم را به هر نحوی به مخاطره بیاندازد با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهد شد، گفت: مقابله با اراذل و اوباش شناسنامه‌دار قدیمی و نوظهور از دغدغه های امروز مردم و مسئولان است.

سردار علی یاری اظهار کرد: آنچه که برای پلیس مهم است امنیت خاطر اقشار مختلف جامعه و سرمایه‌گذارانی است که قصد سرمایه‌گذاری در استان محروم ایلام را دارند که بحمدالله این مهم با تلاش‌های مجاهدانه کارکنان نیروی انتظامی در استان حکمفرماست.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت جزء با مشارکت های مردمی میسر نمی‌شود، افزود: خوشبختانه امروز یکی از راهبردهای ما ایجاد و تقویت مراکز مشاوره و مددکاری در پاسگاه‌ها و کلانتری هاست که در این زمینه قدم های بسیار خوبی برداشته ایم.

مقابله با اراذل و اوباش در ایلام

او عنوان کرد: سالانه حدود ۷۰ درصد از پرونده‌های قضائی قبل از ورود به چرخه قضایی در این مکان ها حل و فصل و به صلح و سازش منجر می‌شوند و مورداستقبال مردم و مسئولان قضائی کشور است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مقابله با اراذل و اوباش شناسنامه دار قدیمی و نوظهور از دغدغه مردم و مسئولان است که خوشبختانه پلیس استان در چند سال گذشته برخوردهای قاطع همراه با رأفت های اسلامی با این هنجار شکنان داشته ایم.

او با اشاره به اینکه دیگر این مهربانی های پلیس در کار نیست، بیان کرد: کسانی که بخواهند آرامش و آسایش مردم را به هر نحوی به مخاطره بیندازند با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با پشتوانه قوه قضائی مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی در زمینه مقابله با اراذل اوباش از مسئولان توقع همکاری بیش از پیش را دارد، اعلام کرد: ما برای اراذل و اوباش در استان هیچ نقطه امنی نگذاشته ایم و در هر جایی از جمله شهرها، خیابان‌ها، جاده‌ها و ... بخواهند مزاحمت برای مردم ایجاد کنند با برخورد پشیمان کننده و مقتدرانه پلیس مواجه خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟