شماره موبایل دختر تهرانی خون به پا کرد / کفاش جوان قاتل شد + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، نخستین روزهای شهریور امسال بود که ماموران کلانتری 119 شهدا در جریان قتل مرد جوانی قرار گرفتند و خیلی زود ماموران به صحنه جرم اعزام شدند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد خونین مرد جوانی قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و بازپرس رحیم دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی برای بررسی های فنی در محل حاضر شدند.

تحقیقات نشان از آن داشت که مرد جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده و بازپرس دشتبان دستور داد تا جسد مرد جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و در ادامه کارآگاهان از شاهدان درگیری تحقیقات را آغاز کردند.

یکی از شاهدان این درگیری مرگبار به ماموران گفت: عامل این جنایت بهزاد نام دارد که به خاطر شماره موبایل دختری که با او دوست بود با مرد جوان درگیر شد و با ضربه چاقو دست به قتل زد و گریخت.

قاتل در پلیس آگاهی تهران

کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده به سراغ بهروز 32 ساله رفتند اما مشخص شد بهروز قتل به خانه نرفته و فراری شده است.

تجسس های برای دستگیری بهروز ادامه داشت تا اینکه عامل این جنایت خیابانی عصر جمعه 21 شهریور ماه امسال با حضور در اداره پلیس آگاهی تهران خود را تسلیم ماموران کرد و به درگیری خونین با جوان قوی هیکل اعتراف کرد.

کشتم تا زنده بمانم

بهروز 32 ساله که کفاش است در اعترافاتش ادعا کرد  گفت: من مقتول را از سالها قبل می شناسم نه تنها من بلکه همه خلافکاران و اراذل و اوباش مطرح او را می شناسند و هر جای تهران اسمش را بیاورید او را می شناختند.

وی افزود: 4 ساعت قبل از قتل من شماره دختر جوانی که تلفنی با هم در تماس بودیم را به او دادم و تاکید کردم که به دختر جوان نگوید شماره را از من گرفته است اما این ماجرا ربطی به قتل نداشت.

عامل این جنایت در خصوص قتل گفت: شب درگیری مقتول از من خواست تا او را با موتور تا یک مسیر برسانم، او همیشه دست کجی می کرد و حانه هر کسی می رفت یک چیزی بر می داشت تا اینکه سوار موتورم شد و در مسیر مرا خفت کرد و قصد داشت پول و گوشی موبایلم را سرقت کند که بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم.

وی ادامه داد: من تا حالا هیچ خلافی انجام نداده ام و زندان نرفتم اما وقتی با مقتول درگیر شدم می دانستم که او مرا خواهد کشت به همین خاطر با چاقویی که همراهم بود او را زدم و پا به فرار گذاشتم، باور کنید اگر او را با چاقو نمی زدم و از خودم دفاع نمی کردم الان کشته شده بودم.

بهروز گفت: بعد از اینکه او را با چاقو زدم او روی زمین افتاد و زخمی بود، از دوستانم خواستم تا یک پارچه بیاورند و به اورژانس زنگ بزنند اما هیچ کسی به کمکمان نیامد که به سرعت به خانه رفتم و به برادرم گفتم که یکی را با چاقو زدم و به اورژانس تماس بگیرد و سوار بر موتورم از خانه خارج شد.

وی افزود: مدتی در خانه دوستان، پارک و خیابان گردی می کردم و در این مدت نمی دانستم مرد جوان فوت کرده است و دوستانمان می گفتند که در بیمارستان است تا اینکه روز جمعه فهمیدم او فوت کرده است و به خاطر عذاب وجدانی که داشتم خودم را تسلیم پلیس کردم، باور کنید من قصد کشتن نداشتم و فقط می خواستم از خودم دفاع کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 604756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟