جزییات عملیات نوپو در بازداشت کریم آتشی بعد از قتل مسلحانه + گفتگو با شاهدان
حجم ویدیو: 65.28M | مدت زمان ویدیو: 00:05:28

به گزارش رکنا، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته ساعت 11 بود که صدای شلیک 3 گلوله نظر برخی از اهالی خیابان خواجه نصیر توسی واقع در شریعتی را به خود جلب کرد. چند تن از اهالی نیروهای بسیج در نزدیکی محله در حال گشت زنی بودند که صدای گلوله آنها را به محل حادثه کشاند. نیروهای بسیج کریم آتشی را هنگامی که در حال تمیز کردن لکه های خون در پیاده رو دفتر محل کارش بود رویت کردند و زمانی که کریم آتشی متوجه نیروهای بسیج می شود سریعا داخل دفتر محل کارش شده و در را به روی خود و یک جسد بسته می بندد.

بنا به گزارش رکنا ، نیروهای کلانتری نامجو خود را به محل تیراندازی رساندند و پس از صبحت کردن با کریم آتشی که حاضر نشده بود خود را تحویل بدهد نیروهای ویژه نوپو را خبر کردند. نیروهای ویژه که بیشتر فعالیت های گروگانگیری انجام می دهند از طبقه همکف ساختمان مجاور کریم آتشی وارد دفتر کار این کارگردان سینما شدند و او را دستگیر کردند.

کریم آتشی محل قاتل شدن

کریم آتشی، آتش را به روی وکیل دادگستری گشود

بنابراین گزارش، جسد قبل از رسیدن بازپرس ویژه قتل توسط اهالی محله شناسایی شد. محمد بقایی وکیل دادگستری که دفتر محل کارش در طبقه بالای کریم آتشی واقع بود توسط همسر سابق مرجانه گلچین به قتل رسیده بود.

با سر رسیدن بازپرس ویژه قتل و ماموران آگاهی مشخص شد این دو نفر بر سر مسائل ساختمان چندسالی درگیر بودند که در آخر کریم آتشی با اسلحه کلت کمری مقتول را از ناحیه سر مورد هدف قرار داده است.

کریم آتشی محل قاتل شدن

کریم آتشی کارگردان ضد منافقین

این حادثه باعث شد خبرنگار و تصویربردار رکنا به محل حادثه بروند تا برخی از ابهامات در این پرونده قتل رفع بشود.

همسایه ای که پلیس نوپو از آن خانه عملیات خود را انجام داده بود در مقابل دوربین خبرنگار رکنا قرار گرفت و ماجرا را توضیح داد.

وی گفت: در حال استراحت بودم که صدای شلیک 3 گلوله را شنیدم اما تصور نمی کردم چنین اتفاقی افتاده است تا اینکه یک ساعت بعد ماموران نوپو زنگ ساختمان مان را زدند و برای اینکه خانه من مجاور دفتر آقای آتشی قرار دارد،  عملیات دستگیری او را از خانه من صورت گرفت.

کریم آتشی محل قاتل شدن

شوک داوود قاسمی از شنیدن خبر قاتل شدن کریم آتشی

داوود قاسمی مدیرتولید سینما و تلویزیون و دوست چندین ساله کریم آتشی که در شوک اقدام دوستش قرار دارد به خبرنگار رکنا گفت: کریم چندسالی است با مقتول مشکل داشت اما در حدی نبود که دست به چنین اقدامی بزند. کریم شخصی است که اگر کتکش هم می زدید هیچ چیز نمی گفت. باورم نمی شود. کریم آتشی شخصی است که دوست دارد ساعت ها در سکوت فکر کند اما از طرفی مقتول سر وصدای زیادی داشت تا جایی که بقیه همسایه ها هم از او راضی نبودند. من فکرم می کنم کریم یک دفعه عصبانی شده و مرتکب این قتل شده است.

به گزارش رکنا، کریم آتشی درحال حاضر برای سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کریم آتشی محل قاتل شدن

کدخبر: 604711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیر حسین جان
آیا این خبر مفید بود؟