بازداشت دزدان 100 کیلو ماهی با نیسان آبی رنگ در آبادان + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، صبح روز شنبه 8 شهریور امسال در صبح تاسوعای حسینی ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت یک نیسان یخچال دار با 100 کیلو بار ماهی قرار گرفتند و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته رفته و خیلی زود 2 سارق سابقه دار خرمشهری که آز آغاز شیوع کرونا ویروس از زندان آزاد شده بودند را شناسایی کردند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند متهمان چند روز بعد از سرقت به خاطر یک درگیری دستگیر و روانه زندان شده اند و همین کافی بود تا متهمان از زندان به اداره پلیس آگاهی آبادان منتقل شوند و تحقیقات از متهمان آغاز شد.

متهمان ابتدا سعی داشتند خود را بیگناه معرفی کنند اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسه قرار گرفتند لب به اعتراف گشودند و در ادامه تحقیقات و با در اختیار قرار گرفتن فیلم صحنه سرقت وسایل داخل فضای سبز پالایشگاه در بوارده جنوبی دیگر سرقت این دزدان فاش شد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 604066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟