بازداشت 6 مرد مخوف بخاطر شلیک در پارک جنگلی یاسوج/

به گزارش رکنا، به گفته بستگان و افراد مطلع، حال فرد مضروب وخیم اعلام شد و وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در باره این حادثه گفت: بامداد چهارشنبه درگیری در پارک جنگلی در پی اختلافات شخصی رخ داد که در حین درگیری مسلحانه یکی از افراد حاضر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است

سید علی ملک حسینی با اشاره به درگیری بین چند جوان و مجروح شدن برخی از انها، این اقدامات را خط قرمز امنیت و دستگاه قضایی دانست و گفت. مردم عزیز خواهند دید دستگاه قضایی با عوامل درگیری‌ها به شدت برخورد خواهدکرد.

وی افزود: این اتفاق در نیمه‌های شب و در دوردست‌ترین نقطه شهری یعنی پارک جنگلی یاسوج رخ داده است لذا اگرچه اقدامی زشت و هنجارشکنانه بوده، اما این خود نشانه‌ای از تاثیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان و به ویژه مرکز استان بوده که مجرمین فضای شهری را برای اقدام هنجارشکنانه خود ناامن احساس کرده اقدامات جرمانه خود را به کوه و بیابان منتقل کرده‌اند.

ملک حسینی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند مرحله را باحضور دلسوزانه و مقتدرانه پلیس پشت سر گذاشته دستاورد‌های بسیار خوبی حاصل شده است از جمله آنها می‌توان به توقیف بیش از ۳۰۰ خودرو هنجارشکنان و بازداشت بیش از ۵۰ نفر از افراد سابقه دار و مخل نظم که قریب به ۳۰ نفر از آنها هنوز در بازداشت هستند و پلمپ حداقل ۴۰ مرکز تجمع و ارتکاب جرم آنها اشاره کرد.

وی تاکیدکرد: قطعاً دستگاه قضایی در خصوص این مجرمین آراء محکومیت قاطع و جامع به همراه مجازات‌های تکمیلی مانند تبعید یا اقامت اجباری اتخاذ خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت در این درگیری ۲ نفر مجروح شده اند که با شکایت شاکیان و اختصاص بازپرس ویژه، شکایت شاکی خصوصی نیز در کنار جنبه عمومی به شدت و قوت از سوی دستگاه قضایی و مرجع انتظامی پیگیری خواهد شد.

وی گفت: ۶ نفر از منازعین تاکنون دستگیر شده و سایر افراد نیز در اسرع وقت شناسایی و دستگیر خواهند شد.

دادستان مرکز استان در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از خانواده‌ها نظارت کافی بر اعمال فرزندان خود و افرادی که با آنها مرتبط هستند ندارند و همین امر باعث حضور جوانان و نوجوانان در محیط‌های مجرمانه می‌شود به نحوی که آثار مخرب آن علاوه بر خود فرد متوجه جامعه نیز می‌شود لذا لازم و ضروری است کنترل لازم از خانواده‌ها شروع شود که کمتر منتهی به برخورد قضایی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 603973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟