قتل هولناک المیرا نوعروس تهرانی به دست داماد تحصیلکرده + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، عقربه‌ها ساعت ۱۲ ظهر جمعه ۱۱ بهمن ماه سال گذشته را نشان می داد که ماجرای آتش سوزی خانه ای در جنت آباد به پلیس و سازمان آتش نشانی مخابره شد.
ماموران با حضور در محل با آتش سوزی در طبقه اول ساختمان روبرو شدند که پس از مهار آتش سوزی جسد سوخته زن جوانی روی تخت در اتاق خواب کشف شد و اعلام عمدی بودن آتش سوزی کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه با ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شوند.
جسد سوخته المیرا برای بررسی موضوع به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ نوعروس ۳۲ ساله مشخص شود.

قتل عروس توسط داماد (2)

فرضیه پلیسی

دو فرضیه پلیسی پیش روی ماموران قرار داشت، در نخستین فرضیه احتمال آن بود که دختر جوان به قتل رسیده و عامل جنایت برای پنهان ماندن جنایت دست به آتش سوزی خانه زده و دومین فرضیه این بود که المیرا در زمان آتش سوزی بیهوش بوده و متوجه آتش سوزی نشده است.
تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پسر جوانی با حضور در محل آتش سوزی، خود را نامزد المیرا معرفی کرد و ادعا کرد که سال 85 با المیرا در دانشگاه آشنا شده و رابطه آنها تا بعد از دانشگاه ادامه پیدا می کند و المیرا کارشناسی آی تی داشت و در یک شرکت کار می کرد و من هم دکترای آی تی گرفته بودم و مشغول به کار بودم تا اینکه 4 سال قبل از المیرا خواستگاری کردم.
تازه داماد گفت: مراسم جشن عقد گرفتیم و قرار بود 20 روز دیگر مراسم جشن عروسی مان را برگزار کنیم و خانواده همسرم 2 روز قبل برای دادن کارت های عروسی به شهرستان رفتن و من به خاطر اینکه المیرا تنها نباشد به خانه شان رفتم، من در خانه بودم و المیرا روی تخت خوابیده بود که به پارکینگ رفتم تا از انباری وسیله بردارم که ناگهان صدای جیغ و فریاد شنیدم و خودم را به ساختمان رساندم و متوجه آتش سوزی در خانه شدم و چون شعله ها زیاد بود نمی توانستم برای نجات جان همسرم کاری کنم.
کارآگاهان در تحقیقات میدانی از اهالی محل پی بردند که بهداد و المیرا اختلاف داشتند و همسایه ها متوجه بحث های آنها شدند که ماموران با توجه به اختلاف زوج جوان ، آتش سوزی عمدی و اینکه بهداد آخرین نفری بوده که در خانه حضور داشته با دستور بازپرس پرونده، تازه داماد به عنوان مظنون به قتل همسرش دستگیر شد.

اعتراف به قتل

بهداد 4 روز در بازداشت پلیس بود تا اینکه سکوت را شکست و روز 15 بهمن ماه به قتل همسرش اعتراف کرد.
تازه داماد جوان گفت: من عاشق همسرم بودم اما از روزی که المیرا به عقدم در آمد شروع به زیاده خواهی کرد و اما اعتراضی نمی کردم حتی با اصرارهایش باعث شد تا سند خانه ام را به نامش بزنم و سپس از من خواست تا خودرویم را به نامش کنم و می گفت که باید او را به سفر خارجی ببرم و یک عروسی مجلل بگیرم.
وی افزود: زیاده خواهی های او باعث بحث بین ما شد تا اینکه روز حادثه دیگر کنترلم را از دست دادم و در حالیکه المیرا روی تخت خوابیده بود با سیم برق همسرم را به قتل رساندم و در ادامه برای پنهان کاری اسپری تافت را روی بدنش خالی کردم و سپس با کبریت اقدام به آتش زدن جسد همسرم کردم.
مرد همسرکش گفت: بعد از آتش افروزی از خانه خارج شدم و سعی داشتم با صحنه سازی راز این قتل را پنهان نگه دارم اما عذاب وجدان مانع سکوتم شد و تصمیم به اعتراف گرفتم.
تازه داماد در ادامه تحقیقات ادعا کرد که همسرم در شرکتم کار می کردم و بهانه گیری می کرد که چرا با همکارهای خانم در شرکت شوخی می کنم و به من مشکوک بود که روز حادثه دیگر طاقت نداشتم و در یک لحظه کابل برق را به او وصل کردم و پس از قتل المیرا دست داشتم خودکشی کنم اما نتوانستم و با آتش افروزی سعی بر از بین بردن سرنخ ها داشتم اما خیلی زود دستم رو شد.

قتل عروس توسط داماد (3)

صدورکیفرخواست

با گذشت گذشت 7 ماه از این قتل بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران با تکمیل شدن تحقیقات پلیسی و اعلام نظریه پزشکی قانونی، بهداد را متهم به قتل عمدی همسرش دانست و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟