دختر تهرانی تسلیم فریب های شاهین شد / مهندس عاشق پیشه ناپدید شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی" سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت : 18 اسفند سال گذشته خانمی با مراجعه به دادسرای ناحیه 4 تهران شکایتی را مبنی بر اینکه از وی به بهانه ازدواج کلاهبرداری شده ارائه کرد که پرونده برای رسیدگی تخصصی به دستور دادیار شعبه اول آن دادسرا به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دریافت شد .

شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت که پس از حضور به افسر پرونده اظهار می دارد : مدتی قبل از طریق فضای مجازی با پسری به نام شاهین آشنا شدم که خود را مهندس عمران و صاحب شرکت انبوه سازی معرفی و با ابراز علاقه ای که به من داشت پس از چندین قرار ملاقات موضوع ازدواج را مطرح و گفت یک پروژه ساخت مجتمع تجاری در سعادت آباد دارم که پس از اتمام آن ازدواج می کنیم و برای زندگی به آلمان می رویم .

شاکی در ادامه گفت : شاهین با خودرو های گران قیمت به ملاقات من می آمد و یکبار هم مرا به پروژه مورد ادعا برد و پس از مدتی گفت میتواند یکی از واحد های تجاری همان مجتمع را با روابطی که با شرکایش دارد به نصف قیمت برایم خریداری کند بنده نیز فریب او را خوردم و مخفیانه طلاهای خودم، مادرم، خواهرم و مقداری دلار که متعلق به پدرم بود را از منزل خارج و با فروش آنها مبلغ 700 میلیون تومان تهیه و به شاهین دادم اما پس از مدتی ناپدید شده و جواب تلفن را نمی دهد.

سرهنگ برجی افزود : اقدامات پلیسی جهت بررسی صحت و سقم اظهارات شاکیه صورت گرفت و برای کارآگاهان محرض شد شاهین که نام واقعی او خسرو است مدتی به عنوان نصاب دوربین های مداربسته در پروژه ساختمانی مشغول کار بوده و اوایل اسفند ماه به ناگهان ترک کار کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارآگاهان در ادامه پی جویی ها موفق به کشف سرنخ هایی از محل سکونت خسرو می شوند که نتیجه تحقیقات طی گزارشی به نظر مقام قضایی رسیده و منجر به صدور دستور دستگیری متهم می شود و در عملیاتی 24 اسفند ماه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود .

خسرو پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت : با سوء نیت و اجرای نقشه کلاهبرداری به شاکی نزدیک شدم و با نقشه فریبکارانه مبلغ 700 میلیون تومان از وی دریافت کردم و برای خوش گذرانی و خرید خودرو و موتورسیکلت استفاده کرده است .

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح خسرو به جرم کلاهبرداری پرونده تکمیل به دادسرای ناحیه 4 تهران ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضایی روانه زندان شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟