دستگیری عامل تبلیغی رسانه های گروهک تندر / او از جمشید شارمهد خط می گرفت
حجم ویدیو: 11.59M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از دستگیری عامل تبلیغی رسانه ای منتسب به گروهک ضد انقلاب تندر در اردبیل خبر داد.

به گزارش رکنا،  ناصر عتباتی  تصریح کرد: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) دراداره کل اطلاعات استان عامل فعال تبلیغی و رسانه‌ای مرتبط با گروهک تندر که سرکرده آن جمشید شارمهد نیز چندی قبل دستگیر شده در استان شناسایی و دستگیر شد. این فرد از سرپل گروهک تندر خط می‌گرفت و در فضای رسانه‌ای فعالیت‌های گسترده تبلیغی علیه اعتقادات مذهبی، تمامیت ملی، امنیت کشور، توهین به مقدسات مسلمانان، مکتب تشیع و ائمه اطهار و نیز ترویج افکار انحرافی انجام می‌داد.

جمشید شارمهد سرکرده گروهک تندر دستگیر شد

وی اظهار داشت: فرد خاطی با این تصورکه فعالیت حرفه ای و پیچیده وی قابل رصد از سوی مراجع و نهادهای امنیتی نیست نهایت سعی و تلاش خود را در گمراه کردن جوانان و خانواده‌ها در حوزه های،اعتقادی، اخلاقی،فرهنگی و اجتماعی انجام می داد که با پیگیری و تلاش های دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی دستگیر شد. با توجه به مستندات متعددکشف شده از فعالیت‌های این فرد پرونده کیفری برای وی تشکیل شده و با قرار قانونی روانه زندان گردیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به تهدیدها و آسیب های فضای مجازی از شهروندان و خانواده‌ها خواست تا نظارت هاو مراقبتهای لازم در نحوه استفاده از فضای مجازی به منظورافزایش امنیت اخلاقی و روانی فرزندان و جوانان خویش داشته باشند.

وی در پایان ضمن هشدار به کسانی که فکر می‌کنند فضای مجازی فرصتی است که می‌توانند فعالیت‌های مجرمانه خود را دراین حوزه ادامه دهند، گفت: مسلماً دستگاه قضایی با هماهنگی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی مجال فعالیت به چنین افرادی را نخواهد داد و با قاطعیت و مطابق با قانون با این افراد برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جمشید شارمهد

کدخبر: 602140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟