بازداشت مرد نقاب دار که به خانه 7 زن مجرد آبادانی یورش برده بود

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق منازل و کشف ۱۱فقره سرقت در این شهرستان خبر داد:

گزارش رکنا،  سرهنگ سید محسن تقی زاده پیرامون جزئیات خبر گفت: به دنبال تماس های گرفته شده با پلیس۱۱۰ و شکایت تعدادی شکات مبنی بر اینکه فردی حدودا ۵۰ساله با ظاهری موجه ، میانه اندام درحالیکه ماسک بر روی صورت خود داشته منازل افراد مجرد بخصوص خانم را با شیوه های کمین و کنترل شناسایی و پس از تعقیب آنها با نواختن زنگ درب منزل ،به زور وارد منزل شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلاجات می کرد و بلافاصله از صحنه متواری میشد.

وی افزود: با ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی ، تیمی از کارآگاهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند، سرانجام در سحرگاه روز جمعه چهاردهم شهریور پس از شناسایی مخفیگاه وی ضمن هماهنگی قضایی طی یک عملیاتی وی را دستگیر کردند.

تقی زاده گفت: این فرد در بازجویی فنی پلیسی به ۱۱فقره سرقت منزل به شیوه اعلامی معترف گردید که تعداد ۷ نفر از شکات خانم در مواجه حضوری وی را شناسایی نمودند.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه علیه فرد دستگیر شده پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال گردید گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و در برخورد با چنین مجرمانی قاطعانه و بدون فوت وقت عمل وارد عمل خواهیم شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟