دزدیدن خودروی روشن که نوزاد 2 ماهه داخل آن بود / جمشید با وجدان بود + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا،

سرهنگ کارآگاه "اسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 12 اسفند سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 در دادسرای ناحیه 6 تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت خودرو با نوزاده 2 ماهه

این مقام انتظامی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی ساعت 11 شامگاه 11 اسفند ماه برای خرید کردن در حالی که نوزاد 2 ماهه اش در داخل خودرو بوده، خودرو را به صورت روشن رها می کند و در هنگام دور شدن از خودرو متوجه می شود که فردی میانسالی خودرواس را سرقت و به سرعت از محل متواری می شود .

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه تلفن همراه شاکی داخل خودرو بوده با سارق تماس و بعد از گفتمان و مشاوره پلیس، سارق مجاب می شود خودرو را رها کند که حدود یک ساعت بعد خودرو به همراه نوزاد در میدان المپیک توسط پلیس کشف می شود.

دستگیری دزد جوان

کارآگاه دستخال گفت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با بررسی فیلم دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت و پایش محدوده وقوع جرم موفق به کشف اولین سرنخ از سارق می شوند که با جمع بندی اطلاعات بدست آمده و بهره گیری کارآگاهان از شیوه های علمی کشف جرم سارق که از مجرمان سابقه دار به نام جمشید بود شناسایی می شود .

دستخال در ادامه گفت: با مشخص شدن هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی متوجه می شوند سارق توسط گشت کلانتری 140 باغ فیض به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان و تکمیل پرونده در حال انجام اقدامات نهایی از متهم هستند و پس از وصول نتیجه اطلاع رسانی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟