نوعروس توسط داماد سلاخی شد / سمانه هنگام بردن جهیزیه این بلا سرش آمد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 50.52M | مدت زمان ویدیو: 00:06:46

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، متهم که قبلا به دلیل ربودن گاردریل های کنار جاده محکوم شده بود و روز حادثه خودزنی کرده بود، وقتی برای درمان خود به بیمارستان مراجعه کرد شناسایی و دستگیر شد.

فریادهای گمشده سمانه

در آرامستان روستای محل زندگی سمانه،صدای شیون و بوی خاک می آید.

ظهر پنجشنبه است که خواهر و برادر سمانه و مادر داغدارش او را در کنار پدرشان برای همیشه به خاک سرد گور می سپارند.

تشییع جنازه

گزارش یک قتل در خانه نوعروس

دهم شهریور امسال، گزارش قتل نوعروس 23 ساله به نام سمانه نصرالهی روی میز ماموران پلیس شازند استان مرکزی قرار گرفت.

خانواده سمانه در اولین اظهارات خود به پلیس گفتند: «با حکم قضایی برای بردن جهیزیه سمانه از خانه شوهرش به آنجا رفته بودیم. سمانه چند بار قبل از این هم تصمیم به طلاق گرفته بود و با پادرمیانی ما به خانه شوهرش برگشته بود.اما این بار در تصمیم خود مصمم بود و وقتی شوهرش این موضوع را فهمید، پس ندادن جهیزیه را بهانه ای برای شروع مجدد جنجالی دیگر کرد و بعد جلوی چشم همه به سمانه چاقو زد و از مهلکه گریخت.»

ماموران پلیس بلافاصله ردیابی قاتل را دستور کار خود قرار دادند و در حالی که متهم در جریان درگیری خودزنی هم کرده بود و برای اقدام به درمان خود به یکی از بیمارستان های نزدیک محل سکونتشان مراجعه کرد، شناسایی و دستگیر شد.

قبل از قتل چند بار قاتل و مقتول را آشتی دادند

حالا که سه روز از قتل سمانه می گذرد؛پزشکی قانونی بعداز انجام تحقیقات و آزمایش های لازم،جسد او را به خانواده اش تحویل داده است و روز تشییع جنازه سمانه، ساعتی با خانواده او به گفتگو می نشینیم.

برادر سمانه در گفتگو با رکنا می گوید: «همین چهل دقیقه قبل خواهر جوانم را به خاک سپردیم.»

آهی می کشد و ادامه می دهد: «شوهر سمانه اهل کار نبود و همین بیکار بودنش مشکل اصلی خواهرم با او بود. چند باری دست به سرقت زده بود و سوسابقه داشت. علاوه بر این ها اعتیاد هم داشت و همه این ها دست به دست هم داده بود تا جان سمانه به لبش برسد و به طلاق فکر کند. اما هر بار به خانه پدری ام می آمد، همسرش برای آشتی پیش قدم می شد و ما هم به او ارفاق می کردیم و فرصتی دیگر می دادیم. بعد سمانه با وساطت ما به زندگی اش برمی گشت.»

قاتل قبلا گاردریل سرقت کرده بود

 آخرین بار دیگر سمانه حاضر نشد که بار دیگر به خانه شوهرش برگردد:«مدتی قبل بود که شوهر سمانه به اتهام سرقت گاردریل های کنار جاده دستگیر شد. سرقت او باعث شده بود چند خودرو و اتوبوس در جاده تصادف کنند و ظاهرا در این تصادفات چند نفر هم کشته شده بودند. برای همین شوهر خواهرم در دادگاه به پرداخت جریمه هشتصد میلیونی و تحمل حبس محکوم شد. بعد از آن بود که سمانه تصمیم به طلاق گرفت.»

سمانه در اقدام قانونی برای برگرداندن جهیزیه خود از خانه همسرش با حکم قضایی به خانه شوهرش رفت.در همان زمان شوهر او با وثیقه و ضمانت از زندان آزاد شده بود.

سمانه و شوهرش بار دیگر با هم درگیر شدند و شوهرش می خواست مانع از انتقال اثاث متعلق سمانه شود. درگیری که بالاگرفت شوهر سمانه با چاقو دو ضربه به قلب زن جوان وارد کرد.

رسیدگی قضایی به پرونده ادامه دارد و خانواده سمانه از متهم شکایت کرده اند.

برادر سمانه در آخر به رکنا گفت:«مادرم ولی دم سمانه است و قصد دارد در دادگاه تقاضای قصاص کند.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟