زن معروف شوش تهران کیست؟! / او در خانه مجلل مفسده می کرد! + جزییات

به گزارش رکنا، در جریان طرح پلیس پایتخت برای پاکسازی محله به محله شهر تهران از خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر، مواردی وجود دارد که برای چندمین مرتبه دستگیر می شوند و حتی منازل آن ها نیز پلمب شده اما بواسطه خلا قانونی بار دیگر در جامعه حاضر و به ارتکاب جرائم خود مجددا روی می آورند.

اقدام مجدد زن سابقه‌دار به توزیع مواد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در این خصوص گفت: یک مجموعه از مواد مخدر شیشه و هروئین در دو روز اخیر در محله شوش تهران کشف شد. این محموله متعلق به یک زن سابقه‌دار و معروف در این محله بود. او آماده توزیع در منطقه بود.

او افزود: این زن در گذشته دستگیر شده و حتی منزل مجلل او نیز پلمب شده بود اما متاسفانه پس از مدتی آزاد و منزل او نیز فک پلمب شد و او بار دیگر به اقدام مجرمانه خود ادامه داد.

توزیع مواد مخدر در ایام مرخصی از زندان

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی گسترده ،این فرد بار دیگر دستگیر و از منزل او 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. این زن در مرخصی بوده و در ایام مرخصی از زندان اقدام به توزیع مواد مخدر کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه این زن در منزل خود نیز اقدامات مفسدانه نیز انجام می‌داده است، گفت: با همکاری مقام قضایی و دادستان تهران اقدام به پلمب منزل این شخص خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم با استفاده از ماده 13 قانون مبارزه با موادمخدر منزل این شخص را مصادره کنیم و مسئولان قضایی در این خصوص اقداماتی انجام خواهند داد.

تبدیل برخی منازل مناطق جنوبی به محل جرم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب طی هشداری به شهروندان بیان کرد: مالکان منازل طرف ما هستند و باید مالکین بدانند در منازل آن ها چه اتفاقی می افتد.

او افزود: با مالکینی که در خارج از کشور و یا در مناطق شمالی شهر هستند و منازل خود را در مناطق جنوبی رها کرده اند، منازل آن ها به محل جرم و توزیع موادمخدر بدل شده، که با این اقدامات برخورد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟