2 برادر تهرانی 6 صبح امروز بازداشت شدند / اهالی مشیریه نفس راحت کشیدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سید امین موسوی" رئیس کلانتری 169 مشیریه ، گفت: چندی قبل ماموران کلانتری در بررسی های تشکیل شده در کلانتری با موضوع سرقت لوازم داخل خودرو و چند اماکن خصوصی با شیوه و شگردهای خاصی روبه رو شدند که مشخص شد که عاملان این سرقت ها مشترک می باشد.

وی با اشاره به اینکه در بازنگری پرونده های تشکیل شده ماموران کلانتری دریافتند که این سرقت ها از سوی 2 برادر 40 و 28 ساله انجام می شود، ادامه داد: ماموران در گام بعدی تجسس های پی بردند هر دو از سارقان سابقه دار هستند که بارها به خاطر سرقت به زندان رفته اند و اکنون در بیرون از زندان بسر می برند.

دستگیری 2 برادر

سرهنگ موسوی عنوان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی محل تردد این 2 برادر در حوالی خیابان سازمان آب شناسایی شد و تردد این دو برادر به صورت نامحسوس تحت کنترل در آمد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری هر دو متهم اخذ شد، گفت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 6:30 صبح امروز در حالی که متهمان قصد خروج از خانه شان را داشتند، در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

این مقام پلیسی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 2 سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و اظهار داشتند سرقت ها را با همکاری یکی از همدستانمان مرتکب شده ایم.

کلانتر محله مشریه ابراز داشت: بلافاصله ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی مخفیگاه متهم سوم وارد عمل شدند و خیلی زود موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی از لوازم سرقتی نیز به دست آمد.

سرهنگ موسوی در پایان گفت: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 601342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟