شلیک خونین وسط خیابان در خاش / 9 روز فرار به پایان رسید

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم کوچک زائی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در تاریخ ۳۰ مرداد ماه سال جاری در پی تیراندازی با سلاح کلاش، توسط فردی ناشناس در یکی از خیابان‌های شهر خاش که منجر به مجروحیت یک شهروند و رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله تحقیقات پلیس، در این خصوص آغاز و مأموران در کوتاه‌ترین زمان ممکن هویت عامل این تیراندازی را مشخص کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهم، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات تخصصی، در نهایت محل اختفاء او در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و روز گذشته متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۹ روز فرار دستگیر شد.

پشت پرده تیراندازی در خاش

سرهنگ کوچک زائی با اشاره کشف یک قبضه سلاح کلاش در مخفیگاه متهم گفت: این فرد انگیزه خود را از تیراندازی و مجروح ساختن شهروند مذکور، تسویه حساب شخصی به دلیل اختلافات مالی موجود عنوان کرده است.

او با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، امنیت عمومی را خط قرمز نیروی اننظامی دانست و برعزم جدی پلیس برای مقابله با مخلان نظم و امنیت تأکید، و از شهروندان خواست: اختلافات خود با دیگران را تنها از طریق مراجع قضائی برطرف کرده و هرگز خود سرانه به تسویه حساب شخصی اقدام نکنند تا دیگر شاهد وقوع چنین وقایع تلخی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟