این مردان خاش  را جهنم کرده بودند / عملیات فوق ویژه برای بازداشت مردان مخوف

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در پی تیراندازی با سلاح کلاش در یک نزاع دسته جمعی در شهرستان خاش که منجر به مجروحیت یک شهروند و رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله تحقیقات پلیس، در این خصوص آغاز و مأموران در کوتاه‌ترین زمان ممکن هویت عاملان راه اندازی این نزاع را شناسایی کردند.

دستگیری عاملان تیراندازی یک نزاع دسته جمعی در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با توجه به متواری بودن عاملان این نزاع، تلاش پلیس برای دستگیری هر چه سریعتر آن‌ها ادامه یافت و در نهایت با انجام یک سری اقدامات تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت محل اختفاء ۳ نفر از عوامل اصلی تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهمان در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ کوچک زایی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، امنیت عمومی را خط قرمز نیروی اننظامی دانست و برعزم جدی پلیس برای مقابله با مخلان نظم و امنیت تأکید، و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده وارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟