بازداشت عاملان تیرباران جوان دلگانی بعد از 7 ماه زندگی زیرزمینی

 با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، 2 نفر عاملان قتل مسلحانه جوان 28 ساله دلگانی پس از 7  ماه فرار به دام افتادند.

به گزارش رکنا، سرهنگ"غلامرضا نورا" فرمانده انتظامی شهرستان دلگان، گفت: در تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال 1398 طی یک درگیری مسلحانه در یکی از روستا‌های بخش "جلگه چاه هاشم" شهرستان دلگان، جوانی ۲۸ ساله بر اثر شلیک سلاح کلاش یکی از طرفین درگیری به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

او افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان قرار گرفت و تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی، مأمور رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتلان شدند.

قتل خونین بر سر اختلافات ملکی در دلگان اتفاق افتاد

فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس در محل جنایت و جمع آوری سرنخ‌های موجود، ۲ نفر عاملان اصلی این جنایت شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات ملکی با مقتول، طی یک نزاع، او را با شلیک سلاح کلاش به قتل رسانده و سپس به مکانی نامعلوم گریخته اند.

سرهنگ نورا بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری، این ۲ قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری، مبنی بر تردد مجدد متهمان در سطح شهرستان دریافت و دستگیری آن‌ها را دستور کار قرار دادند.

او در ادامه گفت: سر انجام با تلاش شبانه روزی پلیس، این ۲ متهم ۳۰ و ۳۵ ساله روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در محور ایرانشهر به دلگان، پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟