ضربه پیک نیکی به سر مرد همسایه جمجمه اش را شکافت / قاتل مشهدی بازداشت شد

به گزارش رکنا،  سر و صدایشان بالا گرفته بود و همسایگان را از خانه‌هایشان بیرون کشیده بودند. مرد جوان یقه مرد میان‌سالی را گرفته بود و هردو با هم گلاویز شده بودند. مرد جوان که در این نزاع ناتوان شده بود عقب عقب رفت و کپسول پیک‌نیکی که در نزدیکی‌اش قرار داشت را برداشت و با آن ضربه شدیدی به سر مرد میان‌سال زد.

همه چیز برای یک لحظه در سکوت فرو رفت. مرد میان‌سال از شدت ضربه پیک‌نیک بیهوش شده و روی زمین افتاد و خون زیادی از سرش بیرون می‌زد. در این میان یک گروه از عوامل نیروی مقاومت بسیج که در منطقه مشغول گشت‌زنی بودند با این صحنه روبه‌رو شدند و متهم جوان را که هنوز در محل حضور داشت و برای همسایگان شاخ و شانه می‌کشید،دستگیر کردند.

موضوع بلافاصله به اورژانس اعلام شد و طولی نکشید مرد میان‌سال که از ناحیه سر دچار جراحتی شدید شده بود به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد.

فوت مرد میان‌سال در بیمارستان /قتل با کپسول پیک‌نیکی

ضربه شدید کپسول پیک‌نیکی سر مرد میان‌سال را شکافته بود. برای همین به‌محض تشکیل پرونده اتاق عمل آماده شد و این فرد تحت عمل جراحی قرار گرفت. به دلیل شدت ضربه وارده و شکسته شدن جمجمه، خون‌ریزی زیاد و نیز تأخیر در اطلاع‌رسانی به اورژانس وضعیت جسمانی مرد زخمی رو به وخامت گذاشت و سطح هوشیاری او پایین آمد. باوجود جراحی فرد مضروب و اقدامات پزشکی در بخش مراقبت‌های ویژه برای زنده نگه‌داشتن این فرد، او در سحرگاه روز بعد جانش را از دست داد.

با فوت مرد میان‌سال پرونده نزاع خونین رنگ جنایت گرفت و گزارش مرگ مشکوک این فرد به پلیس اعلام شد. تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری شهید رجایی برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند.

پس از حضور مأموران در بیمارستان و تنظیم صورتجلسه مرگ مشکوک، موضوع به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام و طولی نکشید که پای قاضی کاظم میرزایی و تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به این پرونده کشیده شد.

بررسی‌های اولیه جسد نشان داد که متوفی به دلیل ضربه شی‌ء سخت و جراحت شدید در ناحیه سر به طوری که جمجمه او دچار شکستگی شدیدی شده بود جانش را از دست داده است.

جسد متوفی با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات پرونده نیز برای روشن شدن علت این نزاع مرگ‌بار در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

انگیزه قاتل مشخص نیست / دعوای همسایه ها در مشهد رنگ خون گرفت

روز گذشته بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح جزئیات این پرونده بیان کرد: این حادثه در عصر چهارشنبه پنجم شهریور در منطقه مهرآباد واقع در شهرک شهید رجایی اتفاق افتاده است که در آن مردی سی‌وپنج ساله به علتی نامشخص با مردی پنجاه‌وپنج ساله درگیر شده و او را با ضربه کپسول پیک‌نیکی زخمی و به قتل می‌رساند. متوفی پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد اما به دلیل شدت آسیب وارده در ساعت بامدادی روز پنجشنبه جان خود را از دست می‌دهد.

قاضی کاظم میرزایی با اشاره به علت وقوع این نزاع گفت: هنوز انگیزه قاتل از وقوع جرم مشخص نیست و او تحت معاینات بالینی روان‌پزشکی قرار دارد. این مقام قضایی تأکید کرد: از شهروندان انتظار می‌رود آستانه صبر خود را بالا ببرند و در صورت بروز مشکل حتما موضوع را از کانال مربوط و با مراجعه به پلیس و دستگاه قضایی حل و فصل کنند. همچنین از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ وجه برای رفع اختلافات به صورت شخصی عمل نکنند و حتما موضوع را به شیوه قانونی پیگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهدی قرآنی

 

 

کدخبر: 600807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟