ترسناک ترین خانواده گلستان را بشناسید

باند سارقان خودروهای لوکس کشور در گلستان که به صورت خانوادگی دست به سرقت های مسلحانه و وحشیانه می زدند متلاشی شدند.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای باند سرقت خودروهای لوکس کشور توسط پلیس گلستان خبر داد.

محمدسعید فاضل دادگر اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره وقوع سرقت خودروهای لوکس گران قیمت در استان گلستان با روش‌های خاص و متفاوت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، دو نفر از اعضای این باند که به صورت خانوادگی فعالیت می‌کردند شناسایی، دستگیر و دو خودروی کشف شده نیز تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: اعضای این باند افراد سالخورده دارای خودروهای لوکس را در شرق استان شناسایی کرده و سپس در فرصت مناسب در راه‌های روستایی با شگردهای مختلف اقدام به توقف و سرقت خودرو می‌کردند.

انهدام باند خانوادگی سرقت خودروهای لاکچری در گلستان

دادگر بیان کرد: یکی از خودروها در استان خراسان‌رضوی و دیگری در استان سیستان و بلوچستان کشف و سارقان نیز در اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان بلافاصله پس از سرقت خودروها را به استان‌های جنوبی منتقل می‌کردند، اضافه کرد: سارقان در استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان و یزد سابقه سرقت دارند و دو نفر دیگر از اعضای باند نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه هر دو سارق در شهرستان کلاله دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان دارای سوابق متعدد سرقت، شرارت و آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه هستند.

دادگر تاکید کرد: توصیه ما به دارندگان خودروها به ویژه خودروهای لوکس و گران‌قیمت این است ضمن رعایت نکات پیشگیرانه، نسبت به نصب دستگاه‌های ردیاب اقدام کنند تا در صورت وقوع سرقت بتوان با سرعت خودرو کشف شود.

گفتنی است، اعضای این باند برادر و پسرخاله بوده و نسبت خانوادگی داشتند که از سال ۱۳۹۳ تاکنون مرتکب جرائم مختلفی از جمله سرقت مسلحانه، عادی و شرارت شده و تحت تعقیب مراجع قضایی بودند.

لازم به ذکر است،  از جزئیات پرونده، مشخص شد سارقان با پرسه‌زنی در شهرهای شرق استان گلستان دارندگان خودروهای لوکس که سن بالا داشته را طعمه خود قرار می‌دادند و از هدف قرار دادن خودروهای با رانندگان جوان خودداری می‌کردند چون ضریب ریسک دستگیری و عدم موفقیت آنها بالا می‌رفت.

این سارقان در اختیار پلیس آگاهی گلستان هستند که پس از تکمیل شدن پرونده تحویل مراجع قضایی خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟