قتل فهیمه زن جوان تهرانی / قاتل خود را به مامور اورژانس لو داد

به گزارش اختصاصی رکنا، اواسط سال 97 پرونده قتل زن جوان به نام فهیمه روی میز بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

بررسی ها نشان می داد که روز قبل از حادثه، همسر زن جوان در تماس با اورژانس اعلام کرده بود که فهیمه به دلیل سقوط از پله ها حال خوبی ندارد.

در حالی که علت مرگ فهیمه، ضربه شدید به سر اعلام شده بود و برررسی ها حاکی از این بود که زن جوان پرتاب شده است؛ همسر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.این در حالی بود که امدادگر اورژانس در گزارش خود نوشته بود زمانی که بالای سر زن جوان رفتیم همسرش به شدت مضطرب بود و گفت با زن جوان دعوایش شده و او را هل داده است.

من قاتل همسرم نیستم

شوهر فهیمه در اولین اظهارات خود به ماموران گفت: «روز حادثه من و همسرم به خانه جدیدمان اثاث کشی کرده بودیم و مشغول چیدن وسایل بودیم. مقداری از وسایل ما در راهرو بود. زمانی که فهیمه برای آوردن آنها به راهرو رفت،صدای پرتاب شدن او را شنیدم.او از پله ها سر خورده بود و وقتی بالای سرش رفتم به من گفت که سرگیجه دارد.بعد داخل آپارتمان آمد و یکدفعه دیدم که باز هم سرش گیج رفت و زمین خورد.من همان موقع اورژانس را خبر کردم.»

تحقیقات تکمیلی از همسایه ها نشان می داد که از ساعتی قبل از حضور اورژانس در محل صدای گریه نوزاد دو ماهه فهیمه به گوش می رسیده و کسی او را آرام نمی کرده است و شاید این نشان می دهد که همسر او برای تماس با اورژانس بعد از حادثه تعلل کرده است.

همچنین خانواده فهیمه به ماموران گفته بودند که فهیمه و شوهرش همیشه با هم اختلاف داشتند و محتمل دانستند که درگیری بین آنها موجب هل دادن فهیمه توسط شوهرش شده باشد.

بنابراین علیرغم اینکه شوهر فهیمه به قتل همسرش اقرار نکرده است اما برای دفاع از خود به زودی پای میز محاکمه خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟