محمود خاوری فراری از ایران تورنتو را هم به آشوب کشید / جولان 2 پسر بد در زمین خواری بزرگ کانادا

خانواده خاوری در کانادا ۴۴ میلیون دلار برای ساخت یک خانه هفت طبقه وام گرفتند، اما جز تخریب محل، هیچ کاری نکردند!

به گزارش رکنا،   صفحه توییتر ژورنال ایرانیان کانادا در یک رشته توییت به نقل از روزنامه گلوب اند میل کانادا نوشت: ‌یک پروژه آپارتمان­ سازی شکست خورده در بخش شرقی تورنتو باعث شده است که اختلاف چند میلیون دلاری بین پسران خاوری و خانواده سرمایه­ گذار عربستانی فاش شود.

در قلب این پرونده خشایار خاوری قرار دارد. بر طبق گزارش­ها، خشایار خاوری و برادرش اردوان در سال ۲۰۱۷ بابت یک معامله تجمیع زمین که در محله یورک شرقی تورنتو قرار دارد، سلسله وام­‌هایی با نرخ بهره بالا دریافت کرده­ اند و به صورت مستمر اقساط مربوط به وام‌­ها را پرداخت نکرده‌­اند.

شرکت وام‌دهنده به این پروژه اکنون بیش از ۸ میلیون دلار طلبکار است. این شرکت با پرداخت وام ۴۴ میلیون دلاری برای ساختن یک آپارتمان هفت طبقه موافقت کرده بود. با وجود دریافت موافقت برای ساخت این پروژه، تقریبا هیچ کاری به جز تخریب ساختمان­‌های موجود در محل انجام نشده است. ‌

پائولا فلچر از اعضای شورای شهر تورنتو می­گوید: "آنچه برای این محله باقیمانده یک زمین خالی پر از علف و زباله است، در حالی که میلیونر‌ها در حال دعوا کردن با هم هستند. با این پروژه نباید از ابتدا موافقت می­شد. این سرمایه­ گذاران پولدار در این زمین کوچک در یورک شرقی چه می­کنند؟ "

‌مالکان این زمین بیش از ۱۴۶ هزار دلار مالیات بر املاک نیز به شهرداری تورنتو بدهکار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 599954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟