مرگ دزد فراری بعد از زیر گرفتن مامور  پلیس/ یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت : سارقان، غیربومی و دارای سوابق متعددی همچون سرقت، آدم ربایی، شرارت، زورگیری بوده اند.

به گزارش رکنا،  سردار بهدانی فرد گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته طی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه چند نفر مشکوک در خیابان عدالت صفائیه یزد وارد منزلی شده اند پلیس در کمتر از ۳ دقیقه در محل حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: سارقان که در حین سرقت منزل بودند با مشاهده گشت پلیس متواری می‌شوند و پلیس ضمن تعقیب آن‌ها با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی نموده و خودروی آن‌ها را متوقف می‌کند.

سردار بهدانی فرد در ادامه افزود: زمانی که مامور پلیس قصد دستگیری سارقان را داشت آن‌ها با خودرو اقدام به زیرگرفتن مامور و مجروح کردن وی کرده و متواری می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس نیز ضمن تعقیب مجدد آن‌ها به سمت خودرو تیراندازی می‌کند که یکی از سارقان کشته، یکی از همدستان وی دستگیر و دو نفر از آن‌ها نیز متواری می‌شوند که آن‌ها نیز شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس است.

هلاکت یک سارق و دستگیری همدست وی در یزد

سردا بهدانی فرگفت: سارقان، غیربومی و دارای سوابق متعددی همچون سرقت، آدم ربایی، شرارت، زورگیری و... بوده و چندین سال نیز در زندان بوده اند و در خودرو آن‌ها نیز که دو پلاک سرقتی روی آن نصب شده بود، اقلامی مثل قمه، دیلم، گرز، چاقو، دستکش و کلاه کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟