زن خائن دستور قتل شوهرش را داد / مرد غریبه 15 ماه بعد لو داد / نیکشهر

جسد جوانی 30 ساله که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود روئیت و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمید نوری" فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سال 98 ، در پی پیدایش جسد مردی جوان در حاشیه شهر نیکشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور کار آگاهان پلیس آگاهی در صحنه جسد جوانی 30 ساله که بر اثر ضربات چاقو به ناحیه گردن و قفسه سینه به قتل رسیده بود روئیت و تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یکسری اقدام تخصصی، ۴۸ ساعت پس از وقوع این جنایت به جوانی ۲۰ ساله مضنون و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

قتل خونین در نیکشهر / قاتل در دام پلیس افتاد

سرهنگ نوری در ادامه گفت: سرانجام در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس، متهم پس از ۱۵ ماه سکوت مجبور به بازگویی حقیقت شد و به مشارکت همسر مقتول در وقوع این جنایت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و با کمک مأموران نسوان شهرستان همسر ۲۵ مقتول دستگیر که متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به جنایت ارتکابی خود اعتراف و اظهار داشت به دلیل اختلافات چند ساله با همسرش تصمیم به قتل او گرفته و پس از دادن قرص خواب به او، با کمک این جوان با ضربات چاقو همسر خود را به قتل رسانده و شبانه جسدش را به حاشیه نیکشهر انتقال داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهرخاطر نشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟