خودکشی زن آبادانی جان 2 مرد و یک زن را نجات داد

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، روز پنج شنبه 30 مرداد امسال ماموران پلیس آبادان در جریان خودکشی زن جوانی در منطقه امیرآباد آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند زن جوانی با یک کلت کمری به سر خودش شلیک کرده است و داخل خانه این دخترجوان نیز به هم ریخته است که احتمال می رود دختر جوان قبل از شلیک به سر خود، داخل خانه به کسی درگیری داشته است.

در این مرحله ماموران با بازپرس ویژه قتل تماس گرفتند و در حالیکه امدادگران اورژانس در محل حضور یافته بودند اعلام کردند که زن جوان به آرامی نفس می کشد که خیلی زود این زن که به زندگی بازگشته بود به بیمارستان منتقل شد و پزشکان سطح هوشیاری این زن جوان را 4 اعلام کردند.

اهدا عضو به 3 بیمار چشم انتظار

زن جوان که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده بود و بررسی ها نشان از مرگ مغزی زن جوان می داد که خانواده وی با توجه به شرایط دخترشان رضایت دادند تا اعضای بدن دخترشان به بیماران دیگر منتقل شود.

با تایید مرگ مغزی زن جوان اعضای بدن وی به یک پسر 16 ساله، مرد 42 ساله و یک خانم 33 اهدا شد و به آنها زندگی دوباره بخشید.

مادر این زن جوان گفت: دخترم از همسرش جدا شده بود و احتمال می دهیم کسی دست به قتل دخترم زده و با صحنه سازی سعی دارد ماجرا را خودکشی نشان دهد که تحقیقات پلیس در این زمینه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 599528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟