دستگیری سارقان تحت تعقیب در دالانکوه

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا محمدی اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه راننده یک خودرو به طور حرفه‌ای یکی از ارقام پلاک خودروی سمند اش را تغییر می‌دهد، شناسایی راننده و توقیف این خودرو در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند مالک خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی او را توقیف کردند.

زمین گیر شدن سارقان تحت تعقیب دردالانکوه

سرهنگ محمدی بیان داشت: راننده این خودرو یکی از ارقام پلاک خودرو را تغییر داده بود که خودرو توقیف و راننده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پلاک خودرو هویت خودرو است و اگر فردی اقدام به تغییر هویت خودروی خود کند جرم کرده و مجرم است و طبق قانون با این افراد برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی در پایان ضمن تشکر از شهروندی که این اقدام راننده متخلف را اطلاع رسانی کرده خاطر نشان کرد: در صورت تغییر ارقام خودرو ممکن است جریمه برای خودروی فرد دیگری ثبت شود که حق الناس است و اکیدا توصیه می‌شود از هرگونه تغییر، دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودرو خودداری شود که این اقدام تخلف نیست بلکه جرم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟