راننده متواری در تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید رنجبر" گففت : ساعت 14:38 ظهر روز گذشته خبری بر تصادف یک دستگاه خودروی لیفان با عابر پیاده ای در مسیر شمال به جنوب چمران بعد از خیابان الف و فرار راننده خودرو از صحنه تصادف به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناس پلیس راهور به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلام حاضر شدند، گفت: با حضور عوامل امدادی بلافاصله عابرپیاده که به شدت مجروح شده بود به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال و تحت خدمات درمانی قرار گرفت.

دستگیری راننده متخلف در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که راننده خودروی لیفان با نزدیک شدن به خط عابر پیاده توقف نکرده و پس از برخورد با عابر پیاده از محل گریخته است که در بررسی های اولیه مشخات پلاک خودروی راننده متواری به دست آمد و بلافاصله به کلیه عوامل پلیس راهور اعلام و در کمترین زمان ممکن خودروی راننده متواری شناسایی و توسط عوامل راهور متوقف شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور در پایان خاطر نشان کرد: با توقف خودرو راننده متواری دستگیر و به کلانتری محل برای سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟