یک روز کابوس وحشت برای یک مرد / 4 مرد بی رحم بالای سرش بودند / ساوجبلاغ  + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: گروگان 45 ساله‌ای که به دلیل اختلاف مالی توسط چهار نفر ربوده شده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت رهایی یافته و گروگان گیران نیز دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع ربایش فردی ۴۵ ساله توسط افراد ناشناس در روستای عرب آباد شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پایان گروگان‌گیری با دستگیری 4 آدم‌ربا

 وی با بیان این که کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند فرد ربوده شده به دلیل اختلافات مالی چندین بار توسط افرادی تهدید شده است، افزود: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی محل نگهداری گروگان در استان تهران شناسایی شد و کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با اطمینان از حضور گروگان گیران در محل شناسایی شده، در عملیاتی غافلگیرانه هر چهار نفر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به رهایی گروگان و بازگشت نامبرده به جمع خانواده اش در کمتر از ۲۴ ساعت، تصریح کرد: متهمان انگیزه خود را از ربایش گروگان، دریافت مطالبات مالی خود از نامبرده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکسی به هرنحوی بخواهد این امنیت را مخدوش کند، ما برابر قانون با آن برخورد خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟