دسیسه پلید دوست شوهر زن تهرانی در دوربین ها فاش شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: با شکایت خانمی مبنی براینکه 29 اردیبهشت ماه سارقانی با تخریب در ورودی خانه ویلایی اش واقع در شهرک ولیعصر(عج) کلیه اثاثیه و لوازم خانه را به سرقت برده اند پرونده ای با همین موضوع تشکیل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرقت از خانه ویلایی

سرهنگ عزیزخانی گفت : کارآگاهان با حضور در محل وقوع جرم و انجام تحقیقات میدانی متوجه می شوند سرقت در ساعت 8 صبح 28 اردیبهشت ماه و توسط 2 نفر مرد 40 ساله با یک دستگاه خودوروی وانت پیکان صورت گرفته است .

این مقام انتظامی بیان داشت : با توجه به سرنخ های بدست آمده از صحنه سرقت و بررسی مشخصات ظاهری سارقان مال باخته اعلام داشت که مشخصات اعلامی یکی از سارقان با یکی از دوستان شوهرش به نام وحید شباهت زیادی دارد .

سارق آشنا

کارآگاه عزیزخانی افزود : پس از بررسی و استعلام وضعیت فرد اعلامی مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می باشد و حدود یکسال پیش از زندان آزاد شده است که در گام بعدی کارآگاهان متوجه می شوند وی 16 مرداد ماه به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است که با هماهنگی قضایئی، وحید از زندان تحویل و دراختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار می گیرد .

وی تصریح کرد: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، ابتدا با شوهر شاکی طرح دوستی ریختم و چون او هم مواد مصرف می کرد به بهانه مصرف مواد یک بار به خانه وی رفتم و پس از بررسی کلیه جوانب و وضعیت منزل، در روز سرقت چون می دانستم کسی در منزل حضور ندارد به محل مراجعه و قفل در ورودی را تخریب کردم؛ سپس خودوری وانت را در حوالی محل بصورت دربست اجاره کرده بودم و با کمک راننده خودرو که گمان می کرد اموال متعلق به خودم است سرقت را انجام دادم و کردم و کلیه اموال را به شخصی بنام مهیار به ارزش 200 میلیون تومان فروختم .

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و دستور بازپرس شعبه سوم داسرای ناحیه 18 تهران وحید برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این یگان می باشد و تلاش در خصوص شناسایی ودستگیری مالخر وکشف اموال سرقتی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 598850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟