زن و مرد پرشیا سوار در کوچه های خلوت همدان سراغ زنان می رفتند / آنها پنجه طلایی بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی اظهار داشت: به دنبال وصول چند فقره پرونده در زمینه سرقت طلاهای بانوان کهنسال به بهانه کمک به فقرا توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از جمع آوری مستندات لازم مشخص شد سارقان با مراجعه به کوچه های خلوت، بانوان کهنسال را شناسایی و خود را به عنوان خیر به آنها معرفی می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: سارقان از بانوان مسن ابتدا درخواست معرفی افراد نیازمند و فقرای محل سکونت کرده که بسته حمایتی، لباس و وجه نقد به این طیف از خانواده ها تحویل دهند در ادامه پس از کسب اعتماد، طلای آنها را در فرصت مناسب سرقت می کردند.

زن و شوهر جوان به جرم سرقت به دام پلیس افتاند

سرهنگ اسدبیگی افزود: با پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، سارقان که زن و شوهر هستند شناسایی و در حوالی شهر همدان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی گفت: متهمان در جریان تحقیقات فنی پلیس به سه فقره سرقت طلا اعتراف کردند که اموال سرقتی به مالباختگان تحویل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان تاکید کرد: هر گونه کمک به نیازمندان و فقرا از طریق مراجع معتبر مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به دست نیازمندان واقعی می رسد.

سرقت طلای زنان مسن به بهانه کمک به فقرا در همدان

۳۰۰ سارق حرفه ای چهار ماهه نخست سالجاری در استان همدان دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟