دسیسه پلید یک مرد برای خانواده صاحبخانه اش / اراک

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات کاراگاهان پلیس آگاهی استان کارگر منزلی در اراک که با سوء استفاده از اعتماد صاحبخانه و همدستی یکی از دوستان خود اقدام به سرقت 20 میلیارد ریال طلا ، وجه نقد و ارز خارجی کرده بود، دستگیرشد.

کشف سرقت 20 میلیارد ریالی در اراک / سوء استفاده کارگر از اعتماد صاحبخانه

کامیار چهری  در اراک اظهار کرد: دو روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس و بررسی رفت و آمدهای اخیر در این منزل، کارآگاهان به کارگر منزل که چند روز قبل از سرقت به در خواست صاحبخانه اقدام به تعویض قفل در ورودی کرده بود، مظنون شدند.

چهری ادامه داد: در تکمیل تحقیقات کارآگاهان پلیس، سرانجام مظنون دستگیر و به سرقت مقادیر زیادی طلا، وجه نقد و ارز خارجی از منزل صاحبکار خود با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان دستگیری دیگر همدست این فرد در عملیاتی جداگانه، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه که ارزش آن 20 میلیارد ریال تخمین زده شده، کشف و به مالباخته برگردانده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: تلفن 110 در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است و شهروندان در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک از طریق این سامانه تلفنی موضوع را برای بررسی به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟