اولین فیلم از لحظه شهادت و جنازه با لبخند پلیس شهید تهران + جزییات
حجم ویدیو: 13.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

به گزارش رکنا، 2  شب گذشته یعنی پنجشنبه ۳۰ مرداد ساعت 11شب در محله تهرانپارس 2 پلیس که هنگام گشت زنی بودند که به یک پراید سفید در خیابان مشکوک می شوند گروهبان یکم حامد ضابط دستور ایست را به پراید مشکوک می دهد اما راننده پراید بدون توجه دستور ایست پا به فرار می گذارد.

تعقیب و گریز پلیسی در خیابان های شرق تهران

شب بود که در خیابان های شرق تهران تعقیب و گریز پلیسی شروع می شود ماموران پلیس بدون هراس از مرگ به دنبال مرد مشکوک خیابان های شرق تهران را زیر پا می گذراند.

بعد از نیم ساعت تعقیب و گریز، ماموران پلیس  مرد مشکوک را پشت چراغ قرمز گرفتار می کنند مرد مشکوک که راهی جزء تسلیم شدن نداشت تصمیم عجیبی می گیرد و دست به عمل شیطانی می زند دنده ماشین را عوض کرده و به سرعت به موتور سیکلت پلیس می کوبد.

شهادت پلیس جوان حامد 

در پی این تصادف راکب موتور سیکلت گروهبان یکم حامد ضابط  به درجه شهادت می رسد.

همچنین راننده موتور سیکلت ستوان یکم محسن حسینی در این حادثه مصدوم می شود.

عامل شهادت مامور پلیس یک قاچاقچی جانی سابقه دار بود

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در این ماموریت نیز این قاچاقچی جانی که بالغ بر 5 بار به زندان رفته و تحت تعقیب نیز بود، با سرعت تمام در یک مسیر، دنده عقب گرفته و همکاران مرا زیر گرفت که  یکی دیگر از همکاران نیز مصدوم شد.

شهید ضابط باید هفته پیش به شهادت می رسید

سردار رحیمی تصریح کرد: شهید ضابط، حدود یک هفته پیش باید به شهادت می‌رسید، در آن عملیات یک سارق کودکی را گروگان گرفت، شهید ضابط جان خود را آن موقع به خطر انداخت اما با ایثار هم آن کودک را نجات داد و هم سارق را بازداشت کرد، وی ایثارگرانه برای انجام ماموریت سر از پای نمی‌شناخت‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟