ردپای چند سیاهپوست نیجریه ای در ناپدید شدن بهنام رضایی در ایران +عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، عصر 9 مرداد امسال پسر جوانی به نام بهنام رضایی از خانه شان در شاهین شهر خارج شد اما از همان روز بهنام رضایی دیگر به خانه بازنگشت و سناریوی مرموزی پیش روی خانواده این پسر 23 ساله قرار گرفت.

خانواده بهنام هرچه با پسرش تماس می گرفتند پاسخی نمی شنیدند تا اینکه در یک تماس تصویری از طریق واتس اپ 2 مرد سیاهپوست که با زبان انگلیسی صحبت می کردند جواب تماس های خانواده بهنام رضایی را دادند.

سرنوشت مبهم بهنام رضایی

شهرام رضایی عموی بهنام به خبرنگار رکنا گفت: برادرزاده ام سرباز فراری بود و پس از صحبت های خانواده تصمیم گرفت به دنبال کارهای خدمت سربازی اش برود و 6 روز در پادگان بود اما وقتی به خانه بازگشت نمی دانیم با برنامه قبلی با خانواده جر و بحث کرد یا اتفاقی بود که پس از آن از خانه خارج شد.

وی افزود: در تماس های تلفنی از طریق واتس اپ با افراد سیاهپوستی روبرو شدیم که برادر بهنام با آنها با زبان انگلیسی صحبت کرد و ابتدا گفتند هیچ چیزی نمی خواهیم و بعد وقتی در مورد بهنام صحبت کردیم و فهمیدند ما دنبال گمشده ای به نام بهنام می گردیم و هر چه می خواهند به آنها می دهیم که بهنام را به ما بازگردانند از ما خواستم که دلار به حسابشان واریز کنیم.

این مرد ادامه داد: در بررسی شماره حساب متوجه شدیم حساب برای کشور نیجریه و نام صاحب حساب ساموئل نام دارد و نمی دانیم آنها چه کسانی هستند و بهنام داخل کشور است یا خارج از کشور.

عموی بهنام زمانی گفت: پیگیر ماجرا هستیم و 2 روز قبل یکی از دوستان بهنام عنوان کرد که با بهنام صحبت کرده و بهنام ادعا کرده که به خاطر اینکه سرباز فراری است در تهران بازداشت شده و پس از آزادی می ترسد به شهرشان بازگردد، این ادعا در حالی است که هیچ کسی تا به امروز موفق نشده با خود بهنام صحبت کند و حتی مردان سیاهپوست هم تصویری از بهنام به ما ندادند که مطمئن شویم بهنام در آنجا است.

شهرام رضایی گفت: در بررسی ها پی بردیم که بهنام آخرین بار از یک دستگاه پوز سیار در منطقه باقرآباد ورامین موجودی حسابش را گرفته و احتمال می دهیم بهنام در تهران باشد.

وی در پایان گفت: ماجرای ناپدید شدن بهنام پیچیده است و منتظر یک خبر خوب هستیم تا بهنام به خانه بازگردد و بهنام پولی نداشته که در این مدت بتواند به راحتی زندگی کند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

احتمال سریالی بودن گم شدن مرموز چند جوان

عموی بهنام رضایی به رکنا گفت: ما هم شنیدیم که چند جوان سرنوشتی مرموز و مشابه به بهنام دارند و برادر بهنام زمانیکه در پلیس آگاهی بوده شنیده که یک نفر دیگر هم مانند بهنام ناپدید شده و خانواده اش نیز با چند مرد سیاهپوست صحبت کرده اند.

بنا بر این گزارش، چنانچه افرادی از سرنوشت مبهم بهنام رضایی اطلاعی دارند با پلیس تماس بگیرند..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟