2 دختر گمشده ورامینی بعد از 41 روز پیدا شدند / سرنوشت شان هنوز معلوم نیست + عکس

 رئیس پلیس آگاهی استان تهران گفت: با پیگیری و تلاش بی‌وقفه پلیس، 2 کودک بعد از چهل و یک روز بی‌خبری به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش رکنا، پلیس تهران، سرهنگ «مجید محمدی» اظهار داشت: ۱۳ تیر ماه سال جاری در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو دختر ۱۰ و ۵ ساله و دارای نسبت فامیلی در شهرستان ورامین پس از گذشت چند ساعت بازی کردن در کوچه، دیگر به منزل بازنگشته و گم شده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده مفقودیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی تخصصی موقعیت مفقودی این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین‌های مدار بسته پی بردند که آنها مسافت ۳ کیلومتری را طی کرده و سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده‌اند که راننده این خودرو جهت کمک، آنها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده‌است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با تلاش پلیس این 2 کودک بعد از گذشت چهل و یک روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود پیدا شدند.

وی خاطر نشان کرد: والدین این کودکان که از پیدا شدن فرزندانشان بسیار خوشحال و خرسند شده‌بودند از تلاش‌های پلیس تشکر و قدردانی کردند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران به والدین توصیه کرد: هنگامی که کودکان آنها از منزل خارج می‌شوند هرگز از آنها غفلت نکرده و همچنین به کودکان خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

اسما و نهال که 41 روز پیش در ورامین گمشده بودند و با هم نسبت فامیلی داشتند به آغوش خانواده بازگشتند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کودکان گمشده ورامین

کدخبر: 597589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟