رسوایی 5 کارمند شهرداری بوشهر

 دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از بازداشت5  کارمند شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: در حاضر متهمان در بازداشت ‌به سر می‌برند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

به گزارش رکنا،  علی حسن‌پور  با تاکید بر مقابله همه جانبه با فساد در همه عرصه‌ها از بازداشت 5 کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس و ارتشاء خبر داد و اظهار داشت: در تداوم رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر 5 نفر دیگر از کارکنان شهرداری بوشهر و افراد مرتبط به اتهام اختلاس و ارتشاء دستگیر شدند.

دستگیری 5 کارمند شهرداری بوشهر

وی، تخلفات مالی و اختلاس را از جمله اتهامات دستگیرشدگان دانست و بیان کرد: متهمان با تفهیم اتهام و همچنین پس از صدور قرار تأمین کیفری در راستای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با بیان اینکه "پرونده این افراد در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی قرار دارد" افزود: در حاضر متهمان در بازداشت ‌به سر می‌برند و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.

به گفته دادستان بوشهر 8 کارمند شهرداری بوشهر در دی ماه سال گذشته به اتهام ‌تخلفات مالی و اختلاس دستگیر شدند.

حسن‌پور بیان کرد: در مجموع تاکنون 13 تن از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام ‌تخلفات مالی، اختلاس و ارتشاء دستگیر شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟