انهدام باند سارقان مسلح در زابل / این مردان مخوف همیشه تا دندان مسلح بودند

به گزارش رکنا، "سرهنگ احمد ثمره حسینی"فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: درساعت ۲۰ شب گذشته یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از محلات شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه، مردی ۲۵ ساله به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت ۳ سرنشین جوان یک دستگاه سواری پژو 405 با تهدید سلاح گرم، تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شده اند.

" سرهنگ ثمره حسینی" تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان زابل اجرا که کمتر از ۲ ساعت پس از اعلام وقوع سرقت یکی از تیم‌های گشت انتظامی شهرستان سارقان مسلح را در حوالی این شهرستان شناسایی کردند.

انهدام باند سارقان مسلح در کمتر از 2 ساعت در زابل

این مقام انتظامی عنوان کرد:راننده خودرو با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی هر ۳ نفر را در محل دستگیر و در بازرسی بدنی از آن‌ها یک قبضه اسحله گرم، یک عدد افشانه فلفلی، یک تیغه چاقو و ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه اعضاء این باند بین ۲۳ تا ۲۹ سال سن داشته و به ۸ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه شهروندان اعتراف کردند، از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی سخن گفت و خاطر نشان کرد: به این افراد اجازه نمی‌دهیم برای منافع شخصی و قدرت نمایی، امنیت و آسایش عمومی مردم و شهروندان را خدشه دار کنند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟