حمله 3 مرد مسلح به مرد جوان / آنها دزدان خشن زابل بودند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل خبر گفت: ساعت 20 شب گذشته سرقت مسلحانه ای در یکی از محلات شهرستان زابل به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرقت مسلحانه در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه، مردی 25 ساله به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت 3 جوان سوار بر پژو 405 با تهدید اسلحه، تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شده اند.

" سرهنگ ثمره حسینی" تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان زابل اجرا که کمتر از 2 ساعت پس از اعلام وقوع سرقت یکی از تیم های گشت انتظامی شهرستان سارقان مسلح را در حوالی این شهرستان شناسایی کردند.

دستگیری 3 سارق مسلحانه

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده خودرو با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی هر 3 نفر را در محل دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها یک قبضه اسحله گرم، یک عدد افشانه فلفلی ،یک تیغه چاقو و 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه اعضاء این باند بین 23تا29 سال سن داشته و به 8 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه شهروندان اعتراف کردند،از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی سخن گفت و خاطر نشان کرد: به این افراد اجازه نمی دهیم برای منافع شخصی و قدرت نمایی، امنیت و آسایش عمومی مردم و شهروندان را خدشه دار کنند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 596724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟