این قاتل اردبیلی از موبایل ها وارد خانه ها می شد / همه وحشت کرده بودند

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: فردی که با حساب‌های کاربری مختلف در شبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت، توهین و تهدید به قتل شاکی و خانواده وی می‌کرد، بازداشت شد.

بازداشت عامل تهدید به قتل در شبکه‌های اجتماعی

علی قهرمان طالع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردی که با حساب‌های کاربری مختلف در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام اقدام به مزاحمت، توهین و تهدید به قتل شاکی و خانواده وی می‌کرد، بازداشت شد.

وی افزود: طبق اظهارات شاکی، متهم مطالب توهین‌آمیز و حتی عکس‌های سلاح سرد را ارسال و تهدید به قتل می‌کرد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: با بررسی اظهارات شاکی و مشاهده مستندات ارائه ‌شده توسط وی، مأموران پلیس فتا به این نتیجه رسیدند که تمام حساب‌های کاربری مزاحم، متعلق به یک نفر بوده و همه مطالب نیز از سوی این فرد ارسال می‌گردد.

قهرمان طالع بیان کرد: مأموران پلیس فتا با ترفندهای ویژه، این متهم را غافلگیر و بازداشت کردند.

تهدید در فضای مجازی پیگرد قانونی دارد

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه دلیل مزاحمت و تهدیدات را تلافی کردن کار شاکی به‌دلیل ایجاد مزاحمت برای خانواده وی بیان کرد که پرونده برای ادامه طی روال خود، همراه با متهم به مراجع قضایی فرستاده شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: هم‌وطنان عزیز توجه کنند که تهدید، توهین و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی مشابه رفتارهای تهدیدزا و مزاحمت در فضای حقیقی پیگرد قانونی دارد و در صورت نیاز می‌توانند به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟