شلیک دقیق پلیس به سارقان حرفه ای آبادان +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش پرونده موبایل قاپی در آبادان تیم ویژه ای از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و ماموران به صورت محسوس و نامحسوس در محل های سرقت گشت زنی می کردند که ساعت 23 چهارشنبه 22 مرداد ماه تیمی از ماموران در خیابان کاشانی مشاهده کردند 2 جوان موتورسوار موبایل مرد جوانی را سرقت کرده و در زمان فرار با یک خودرو به شدت تصادف کردند.

ماموران به سرعت وارد عمل شدند که یکی از سارقان که مصدوم شده و روی زمین افتاده بود دستگیر شد اما سارق دیگر که جوان قوی هیکلی بود با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت که یکی از ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و سارق جوان از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت و زمینگیر شد.

هر 2 سارق برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند و در بازرسی بدنی از دزدان، 7 گوشی سرقتی به دست آمد.

یک منبع آگاه از پلیس به خبرنگار رکنا گفت: متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند که بارها از سوی پلیس دستگیر شده اند و برادران یکی از این سارقان چند روز قبل به خاطر سرقت مسلحانه دستگیر شده است که احتمال می رود متهم دستگیر شده همراه برادرش در صحنه سرقت مسلحانه با تفنگ کلاشینکف حضور داشته است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و متهمان در اختیار پلیس قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 595478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟