بازی جرأت حقیقت مدرسه ای را در کرج به آتش کشاند / کینه آتشین 4 بچه مدرسه ای از مدیر + عکس و فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 33.61M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11

به گزارش اختصاصی رکنا، شامگاه جمعه 24 مرداد امسال آتش سوزی هولناکی در یکی از مدارس کرج در خیابان مطهری رقم خورد و خیلی زود تیم های آتش نشانی و پلیس برای مهار و بررسی ماجرای آتش سوزی مدرسه غیرانتفاعی به محل اعزام شدند.

آتش سوزی مدرسه در کرج خیلی زود از سوی آتش نشانان مهار شد و کارشناسان علت این آتش سوزی را عمدی اعلام کردند و خیلی زود تیم جنایی پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع و شناسایی عاملان این آتش سوزی عمدی وارد عمل شدند.

دستگیری عاملان آتش سوزی مدرسه در کرج

کارآگاهان در محل آتش سوزی تحقیقات را آغاز کردند که هنوز دقایقی از مهار آتش سوزی نگذشته بود که 4 پسر جوان که همگی لباس مشکی به تن داشتند در محل آتش سوزی مشاهده شدند و کارآگاهان که به رفتارهای این 4 پسر جوان مشکوک شدند بودند برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

4 پسر جوان از دور شاهد آتش سوزی و مهار آتش از سوی آتش نشانان بودند که ماموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری آنها شدند و در بررسی ها مشخص شد که 2 تن از آنها در این مدرسه درس می خواندند و یکی از آنها نزدیک به یکسال است که به خاطر نپرداختن شهریه میلیونی مدرسه موفق به ادامه تحصیل نشده و مدرکش را از مدرسه نگرفته است.

4 پسر جوان پس از دستگیری به آتش سوزی عمدی اعتراف کردند که به خاطر اختلاف با مدیر مدرسه و بازی جرات حقیقت دست به این آتش سوزی عمدی زدند و مشخص شد آنها 40 لیتر بنزین و 48 کپسول گاز برای این آتش سوزی عمدی تهیه کرده اند.

این آتش سوزی عمدی نزدیک به 6 میلیارد تومان هزینه برجای گذاشت و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی کرج قرار گرفته اند.

بازی جرأت حقیقت

4 پسر 17 و 18 ساله پس از بازی جرات حقیقت که محکوم به آتش زدن شده بودند برای انتقام گیری از مدیر مدرسه سناریوی آتش سوزی هولناکی را طراحی و به اجرا گذاشتند.

میثم طراح این پرونده آتش سوزی عمدی که 17 سال دارد.

انگیزه ات از این آتش سوزی چه بود؟

با مدیر مدرسه اختلاف مالی داشتم.

اختلاف مالی؟

باید 3 میلیون تومان برای شهریه مدرسه پرداخت می کردم و خانواده ام این پول را نداشت و من یک سال مجبور شدم ترک تحصیل کنم و حتی مدارک تحصیلی ام را نمی توانستم بگیرم به همین خاطر تصمیم گرفتم از مدیر مدرسه انتقام گیری کنم.

نقشه را چطور طراحی کردی؟

بازی جرات حقیقت کردیم و من حکم دادم که باید یک محل را آتش بزنیم و تصمیم بر آتش زدن مدرسه شد ولی فکر نمی کردم این آتش سوزی بزرگ صورت بگیرد.

48 گاز فندک و 40 لیتر بنزین یک آتش سوزی عادی است؟

ما دو هفته قبل بازی جرأت حقیقت را کردیم و شب قبل از آتش سوزی گاز فندک و بنزین را تهیه کردیم.

می دانی 6 میلیارد خسارت وارد کردی ؟

بحث کل کل بود و اصلا فکر نمی کردیم آتش سوزی آنقدر شدید شود و شنیدیم 6 میلیارد خسارت وارد کردیم.

پول خسارت را می خواهی چه کنی؟

نمی دانم، خانواده ام اطلاع نداشتند.

آتش سوزی بخاطر رفاقت

محمد 18 ساله بخاطر رفیق بازی از تهران به کرج رفته و در این آتش سوزی هولناک شرکت کرده است.

انگیزه ات برای آتش سوزی چه بود؟

بخاطر رفیقم این کار را کردم و هیچ اختلافی با کسی نداشتم.

فکر نمی کردی برای خودتان اتفاقی بیفتد؟

متاسفانه به بعد ماجرا هیچ فکری نکردیم و پشیمانم.

انتقام از مدیر مدرسه

جواد 17 ساله که در همان مدرسه که آتش سوزی را رقم زده بودند درس می خواند علت این آتش سوزی را انتقام گیری از مدیر مدرسه اش اعلام کرد.

با مدیر چه اختلافی داشتی؟

اختلاف من مالی نبود و با مدیر اختلاف داشتم ولی بیشتر بخاطر رفیقم که این پیشنهاد را داد پذیرفتم دست به این آتش سوزی بزنم و خودم هم مقصر هستم.

در بازی جرأت حقیقت شرکت کردی؟

در جمع دوستانم بودم اما بازی نکردم و شاهد ماجرا بودم که حکم آتش زدن مدرسه برای ثابت کردن جرأت صادر شد.

شب حادثه چه اتفاقی افتاد؟

ساعت 12 شب بود که به آنجا رفتیم و هدف فقط اذیت کردن مدیر مدرسه بود و فقط فکر می کردیم با این آتش سوزی فقط راه روی مدرسه سیاه می شود.

چه طور وارد مدرسه شدی؟

شیشه در ورودی را شکستیم و 17 گاز فندک و 30 لیتر بنزین را داخل مدرسه انداختیم و آنجا را آتش زدیم.

توجیح برای کارمان نداریم

سعید 18 ساله که از تهران به کرج رفته در اعترافاتش به خبرنگار رکنا گفت: کارمان هیچ توجیحی ندارد ولی اصلا فکر نمی کردیم شدت آتش سوزی آنقدر زیاد شود، بعد از آتش سوزی فرار کردیم و وقتی آتش نشانان به محل رسیدند برای بررسی و اینکه کسی آسیب ندیده باشد به محل آتش سوزی بازگشتیم که در همان محل دستگیر شدیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 595348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟