مرد شیطان صفت در اتوبوس های مسافربری کمین می کرد / در ترمینال جنوب فاش شد

 رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که مسافران ترمینال جنوب را بیهوش و اموالشان را سرقت می کرد خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "حمدالله علیزاده" در تشریح خبر گفت: هشتم مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت به روش بیهوشی از مسافری در کلانتری 208 ترمینال جنوب تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هفتم پلیس آکاهی تهران اظهار داشت، هفتم مرداد ماه از بندر عباس با اتوبوس به تهران آمدم و در ترمینال جنوب با شخصی آشنا شدم و پس از کمی گفت و گو با تهیه غذا و نوشیدنی، ناهار را با هم خوردیم و پس از تمام شدن غذا و نوشیدن دوغ بیهوش شدم و زمانیکه هوشیاری خود را بدست آوردم متوجه سرقت 2 دستگاه تلفن همراه , مقدار 5میلیون تومان وجه نقد و کارت عابر بانکم شدم.

دستگیری مردی که برای سرقت طعمه ها را بیهوش می کرد

سرهنگ علیزاده بیان داشت : بلافاصله پس از وصول پرونده اقدامات اولیه انجام و مشخص شد سارق که سعید نام داشت با خوراندن دوغ مسموم شاکی را بیهوش و اموال وی را به سرقت برده است که با توجه به شنیدن رمز عابر بانک وی اقدام به خرید از مغازه های متعدد به مبلغ 22 میلیون تومان نموده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی و بررسی مغازه هایی که سعید از آنها با عابربانک شاکی خرید کرده بود مشخص شد وی یک دستگاه موتور سیکلت را از فروشگاهی در خیابان 17شهریور خریده است که تصاویر دوربین های مداربسته فروشگاه به روئیت شاکی رسید و سارق مورد شناسایی قرار گرفت .

سرهنگ علیزاده در ادامه گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی های قضائی چهاردهم مرداد ماه وی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت و متهم به سرقت از شاکی معترف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت: تلاش بی وقفه کارآگاهان پرده از راز این سارق خشن برداشت و مشخص شد متهم چندین فقره سرقت به همین روش از مسافران در ترمینال جنوب انجام داده که با اعتراف صریح سعید شناسایی مال باختگان در پایگاه هفتم ادامه دارد و متهم با صدور قرار قانونی برای کشف سایر سرقت ها در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟