دستگیری 4 آدم ربا در یزد / 3 روز تلخ برای جوان 27 ساله

 فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش پلیس، گروگان 27 ساله ای در کمتر از ۷۲ ساعت در عملیات پلیس آگاهی شهرستان تفت از توابع این استان در یکی از شهرهای کرمان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگشت .

به گزارش رکنا ، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110  مبنی بر ربودن فردی در این شهرستان تیم ویژه و مجربی از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

 وی با اشاره به اینکه گروگانگیران از خانواده این فرد درخواست وجه نقد کرده بودند، ادامه داد: ماموران با انجام یک سری کارهای تخصصی و استفاده از شگردهای خاص موفق شدند محل اختفای آنها را در یکی از شهرهای کرمان شناسایی کنند.

رهایی گروگان 27 ساله از چنگال آدم ربایان در یزد

فرمانده انتظامی یزد بدون اشاره به مبلغ درخواستی متهمان گفت: پس از شناسایی محل اختفای گروگانگیران در یک عملیات غافلگیرانه، کارآگاهان پلیس متهمان را دستگیر و گروگان را صحیح و سالم از چنگال گروگانگیران آزاد کردند.

بهدانی‌فرد، انگیزه دستگیر شدگان را مسائل مالی عنوان کرد و یادآور شد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به بازگشت این فرد به آغوش خانواده اش گفت: نیروی انتظامی به مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خللی به امنیت مردم وارد کنند و با آنها برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟