کنکور ارشد برای یک داوطلب مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح‌ دانشوری

به گزارش رکنا ، فاطمه زرین آمیزی، درباره نحوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای داوطلبان مبتلا به کرونا گفت: در دومین روز از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، این آزمون برای یک داوطلب مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

او در ادامه بیان کرد: در مهلت خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا ۸۵ داوطلب اقدام به خود اظهاری کرده اند که آزمون این داوطلبان در بیمارستان شهر محل آزمون برگزار می شود.

کنکور ارشد برای یک داوطلب مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح‌دانشوری

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: از ۸۵ نفر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد که به کرونا مبتلا هستند ۲۶ نفر در تهران هستند و از این ۲۶ داوطلب یک نفر در بیمارستان مسیح دانشوری و ۲۵ داوطلب در بیمارستان طالقانی بستری هستند.

زرین آمیزی اضافه کرد: فردی که در کنار داوطلب با لباس مخصوص قرار گرفته است از کارکنان سازمان سنجش و مراقب این آزمون است.

کنکور ارشد برای یک داوطلب مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح‌دانشوری

گفتنی است، دفترچه سوالات اولین روز برگزاری آزمون سراسری هم اکنون روی سایت سازمان سنجش در دسترس است. نتایج اولیه این آزمون دهه دوم شهریور و نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد اواخر مهر اعلام می شود؛ پس از آن دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شامل دانشگاه آزاد، پیام نور، علی کاربردی، غیر انتفاعی و ... می توانند پذیرش دانشجو را شروع کنند. فرآیند انتخاب رشته و پذیرش در رشته‌هایی که مصاحبه و آزمون عملی دارند هفته اول مهر انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟