فیلم موبایل سها رضانژاد سرنخ اصلی از جنازه / آزمایش دی ان ای در پزشکی قانونی + جزییات

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی اظهار کرد: دقایقی قبل جسد پس از انتقال به پایین دست، برای بررسی های فنی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی گرگان تحویل شد.

به گزارش رکنا، هادی عزیززاده با اعلام این خبر گفت: نمونه برداری و عکس برداری از محل کشف جسد و منطقه اطراف هم از سوی بازپرس پرونده و تیم پلیس آگاهی انجام شد.

رازگشایی در فیلم دوربین سها رضانژاد

وی باز هم با تاکید بر این که فعلا با قطعیت درباره هویت جسد کشف شده نمی توان اظهارنظر کرد، افزود: لباس های تن جسد، با نشانی های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس هایی که سها رضانژاد در آخرین فیلم گوشی اش به تن دارد، مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند.

دادستان عزیززاده بیان کرد: نمونه برداری DNA از جسد و خانواده سها رضایی نژاد فردا انجام می شود تا با قطعیت بتوانیم درباره جسد کشف شده اظهار نظر کنیم.

پیش از این هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان از کشف جسد یک زن در مناطق صعب العبور شهرستان کردکوی خبر داده بود و گفته بود: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوی مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونی، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

۱۴ تیرماه امسال سها رضانژاد به همراه گروهی از طبیعت‌گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت. در این مدت جستجوها برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟