دسیسه شوم پسر بد محله برای زن همسایه / پلیس تهران فاش کرد

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل و کشف 2 فقره سرقت به ارزش 120 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: اواخر فروردین ماه خانمی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک خبر سرقت منزلش توسط سارق یا سارقان را گزارش داد که پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی گفت، 24 اسفندماه به قصد مسافرت از منزل خارج شدم و دوازدهم فروردین ماه زمانی که بازگشتم، متوجه شدم خانه بهم ریخته است و اموالی از قبیل طلا، وجه نقد، دلار و یک دستگاه گوشی موبایل و مقداری مدارک جمعا به ارزش 50 میلیون تومان را از منزلم سرقت کرده اند.

راز سرقت های میلیونی پسر تهرانی فاش شد

کارآگاه دستخال گفت: با ثبت اظهارات، شاکی پرونده به دایره مبارزه با سرقت پایگاه سوم ارجاع شد که در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و پس از بازدید بعمل آمده از محل سرقت، کارشناسان پلیس آگاهی مشاهده کردند که سارق یا سارقان با تخریب قفل درب آپارتمان وارد منزل شده و با بهم ریختن کامل منزل، اموالی را سرقت کرده اند.

به گفته این مقام انتظامی، در ادامه بررسی ها، کارآگاهان با تجمیع سرنخ های بدست آمده و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی سارق به نام حمید 29 ساله شدند که در بررسی سوابق نامبرده مشخص شد وی فردی بیکار، معتاد و در محل سکونت دارای سوء شهرت و همچنین دارای سابقه سرقت منزل نیز هست.

دستخال افزود: گزارشی از اقدامات کارآگاهان به نظر مقام قضایی رسید که با توجه به ادله بدست آمده دستور دستگیری حمید صادر و هشتم تیر ماه در عملیاتی ضربتی متهم در حوالی بلوار ابوذر دستگیر شد که پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از منزل شاکی به یک فقره سرقت مشابه به ارزش 70 میلیون تومان نیز اعتراف کرد و اظهار داشت، اموال مسروقه را به صورت دستفروشی به رهگذران می فروخته است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح «حمید»، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال و وی با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟