دوربین های مداربسته راز رفیق کشی جوان تهرانی را فاش کرد / او به قصاص محکوم شد

به گزارش رکنا، حدود 2 سال قبل درگیری مرگباری میان دو پسر جوان رخ داد. برادر مقتول که جسد را پیدا کرده بود به پلیس گفت: برادرم در خانه اش تنها زندگی می کرد وقتی دیدم جواب تلفن هایم را نمی دهد نگران شدم و به خانه اش رفتم و جسد او را دیدم. در ادامه پزشکی قانونی اعلام کرد رامین به دلیل فشار بر عناصر حیاتی گردنش جان باخته است.

مأموران پلیس در گام بعدی دوربین های مداربسته محل زندگی مقتول را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند حوالی ساعاتی که مقتول جانش را از دست داده است یکی از دوستانش به نام سینا در خانه او بوده و بعد هم از خانه خارج شده است.

وقتی سینا مورد بازجویی قرار گرفت ادعا کرد قتل کار او نبوده است. اما با توجه به تصاویر دوربین مداربسته وی به اتهام قتل بازداشت شد. در جلسه رسیدگی ابتدا نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و کیفرخواست علیه متهم را خواند. وقتی نوبت به اولیای دم رسید آنها در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

خواهران و برادران مقتول گفتند: مادرمان خیلی پیر بود وقتی فهمید رامین به قتل رسیده توان تحمل این غم را نداشت و جانش را از دست داد. سینا با این کار فقط یک نفر را نکشته است. او مادرمان را هم از ما گرفت. ما درخواست مجازات او را داریم و خواستار قصاص هستیم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و در حالی که باز هم منکر قتل بود گفت: من و رامین مدت ها با هم دوست بودیم او خانه مجردی داشت و من گاهی به سراغ او می رفتم و با هم مواد می کشیدیم روز حادثه هم به خانه او رفتم که مواد بکشیم. اما رامین سر صحبت را باز کرد و درباره عموی من که تازه فوت کرده بود صحبت کرد. آنها با هم مشکل داشتند او شروع به ناسزاگویی به عمویم کرد. گفتم او تازه فوت کرده و نباید اینطور درباره اش حرف بزنی. اما به حرفهایش ادامه داد و من هم عصبانی شدم او را به طرف تخت پرت کردم و بعد هم از خانه خارج شدم.

بعد از گفته های متهم با توجه به مدارک به دست آمده قضات شعبه دو دادگاه کیفری وارد شور شدند و با توجه به شواهد و گفته های متهم در بازجویی های اولیه او را به قصاص محکوم کردند. این رأی در صورت اعتراض متهم در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 592707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟