تصادف با ماشین پلیس هنگام فرار از صحنه سرقت در شاهرود

 فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو سارق حرفه‌ای در شاهرود دستگیر شدند، گفت: عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله توسط مأموران پلیس به لاستیک خودرو متوقف شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی کریمی پیش از ظهر شنبه اظهار داشت: دو سارق جوان که شبانگاه به سرقت از چند واحد مسکونی در سمنان اقدام کردند قبل از حضور مأموران پلیس از محل متواری می‌شوند.

وی بابیان اینکه این سارقان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور هستند، افزود: این سارقان با یک دستگاه خودرو اقدام به سرقت کردند که مشخصات این خودرو به تمام گشت‌های پلیس شهرستان‌های استان گزارش شد.

یکی از سارقان در تعقیب و گرزی پلیس شاهرود زخمی شد

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه ساعتی بعد خودرو در دامغان مشاهده شد که توسط نیروهای گشتی این شهرستان تعقیب شدند، تصریح کرد: در نهایت پس از هماهنگی گشت‌های تعقیب‌کننده سارقان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر کماکان درصدد فرار از دست مأموران بود.

کریمی بابیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست از سوی مأموران پلیس هم مانع از تسلیم سارقین نشد، خاطرنشان کرد: این عملیات با شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودرو سارقان را متوقف کرد.

وی اضافه کرد: خودرو سارقان با دو خودرو پلیس شاهرود برخورد کرد و یکی از سارقان با شلیک گلوله زخمی شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با تأکید بر اینکه درنهایت سارقین به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند، یادآور شد: تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟